مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » سلامت » سلامت جنسی » بیماریهای جنسی » ناهنجاری در اندام تناسلی نوزادان پسر چگونه است
به محض مشاهده  بدفرمی و ناهمانگی بیضه های اطفال پسرتان سریعا به پزشک مراجعه کنید و نگذارید این مشکل در فرزندتان بماند و وی را در آینده دچار مشکلات احتمالی دیگر کند.
نوزادان پسر
اندام جنسی یک درصد از نوزادان پسر در بدو تولد با مشکلاتی مواجهه است که این مساله در آینده مشکلات متعددی را برای آن‌ها فراهم می‌کند. دکتر صفری نژاد: یک اورولوژیست گفت: اندام جنسی یک درصد از نوزادان پسر در بدو تولد با مشکلاتی مواجهه است که این مساله در آینده مشکلات متعددی را برای آنها فراهم می‌کند.
جلیل حسینی اظهار داشت: در این حالت بیضه پسران در زمان تولد بجای اینکه در بیرون از بدن باشد در داخل قرار می‌گیرد. وی افزود: در صورتی که این اختلال در کودکی درمان نشود در بزرگسالی این افراد را از نعمت پدر شدن محروم می‌کند. این اورولوژیست درباره علت بچه دار نشدن این افراد گفت: افرادی که این اختلال در بدن آن‌ها به وجود می‌آید، به دلیل تشکیل نشدن نطفه در بیضه آنان و عدم انتقال اسپرم به تخمدان زن، حاملگی رخ نمی‌دهد.
وی تصریح کرد: این مشکل به صورت طبیعی در نوزادان پسر اتفاق می‌افتد و در صورت تشخیص به موقع به راحتی قابل درمان است. حسینی از والدین خواست به این مشکل که ممکن است در هر نوزاد پسری اتفاق بیافتد توجه کنند و با تشخیص به موقع از وقوع مشکلات بزرگ آینده جلوگیری کنند. وی گفت: اگر این اختلال سال اول تولد کودک توسط والدین تشخیص داده شود قابل درمان خواهد بود اما در سنین بالا غیر قابل درمان است.
این اورولوژیست به والدین توصیه کرد در صورت مشاهده غیر طبیعی بودن بیضه نوزاد خود، او را به پزشک نشان دهند. وی گفت: بهترین زمان برای تشخیص این امر شش ماهگی می‌باشد و در این سن پدر می‌تواند با بررسی کامل نوزاد خود مشکل او را در صورت وجود تشخیص دهد.
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت