نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال ایران » اخبار فوتبال ایران » محمد نوری: داور الکی مربیان ما را اخراج کرد

119

محمد نوری می‌گوید قضاوت داور در بازی پرسپولیس و آلومینیوم مغرضانه بوده است.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار روز گذشته این تیم برابر آلومینیوم، اظهار کرد: ما در ۱۵ دقیقه اول بازی خیلی خوب بودیم و سه، چهار موقعیت مسلم گل داشتیم، اما در دیداری که می‌توانستیم با سه، چهار گل اختلاف پیروز شویم، در نهایت با تساوی از زمین خارج شدیم. البته آنها هم یکی، دو موقعیت گل هم داشتند.

 

وی درباره داوری این بازی گفت: متاسفانه داور باعث شد که در نیمه دوم بازی از نفس بیفتد. کریم انصاری فرد با دروازه‌بان حریف تک به تک می‌شود، اما خطای کریم گرفته می‌شود. واقعا داور مغرضانه سوت زد.

 

نوری درباره اخراج گل محمدی و دستیارش از بازی هم گفت: تا حالا ندیده بودیم که دو مربی از یک تیم در طول بازی اخراج شود. داوری اصلا خوب نبود و مربیان ما را الکی اخراج کرد. این برای دومین بار است که بی‌جهت گل محمدی را اخراج می‌کنند، در حالی که این موضوع در بازی بعد ممکن است به تیم ضربه بزند. داور در اخراج مربیان ما سخت‌گیرانه سوت زد.

 

نوری در پایان گفت: مساوی در این بازی به دردمان نخورد و فاصله‌مان با تیم‌های بالایی را بیشتر کرد و الان کارمان سخت شده است. می‌توانستیم بازی را راحت ببریم، اما از الان به فکر بازی‌های بعد هستیم.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت