مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » سفر وگردشگری » بناهای قدیمی قزوین به مراکز گردشگری تبدیل می‌شوند

نادر محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: با توجه به نزدیکی ایام نوروزی برنامه‌ریزی‌های لازم به دلیل جذب گردشگر صورت گرفته است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در جهت جذب گردشگر در استان قزوین افزود: تاکنون ۳ جلسه با محوریت آمادگی بیش‌تر تمامی دستگاه‌ها برای جذب گردشگر تشکیل شده است.

41

 

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین تصریح کرد: باتوجه به تشکیل ستادهایی به‌منظور ارائه راهکارهای جذب گردشگر در قزوین اقدامات و برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی صورت گرفته که می‌تواند در این راستا بسیار موثر واقع شود.

وی با اشاره به اینکه استان قزوین جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی دارد که تاکنون از آن غفلت کرده است، بیان کرد: استان قزوین به دلیل پیشینه تاریخی و همچنین موقعیت جغرافیایی که دارد می‌توان گردشگران زیادی را به خود جذب کند که این مهم نیاز به همدلی و همبستگی تمام مسئولان دارد.

محمدی تصریح کرد: از جمله مهم‌ترین اقدامات انجام شده به‌منظور جذب گردشگر می‌توان به برگزاری مسابقات چوگان در ایام عید است.

وی تاکید کرد: از جمله مواردی که برای جذب گردشگران در اولویت سازمان میراث فرهنگی قرار دارد می‌توان تبدیل خانه‌های قدیمی به مراکز گردشگری و تفریحی است از همین رو فراخوانی به منظور شناسایی خانه‌های قدیمی در سطح استان قزوین زده شده است تا بتوان خانه‌های قدیمی را به اقامتگاه گردشگران تبدیل کرد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین درباره جذب سرمایه‌گذار در بخش گردشگری استان، بیان کرد: درمورد جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی گفت: بسته‌های سرمایه‌گذاری متناسب با سرمایه‌گذار آماده شده که در صورت تمایل سرمایه‌گذار به آن‌ها واگذار می‌شود درهمین راستا مناطق نمونه استان همچون آبگرم در مرحله واگذاری نهایی قرار گرفته است.

تاریخ: 19 دسامبر 2014
نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: سفر وگردشگری
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت