نایت ملودی » فرهنگ و هنر » موسیقی » موسیقی ایران » اخبار موسیقی ایران » آرمین۲afm در ایران به شکل مجاز فعالیت خواهد کرد!

آرمین تو ای اف ام در ایران خواهد ماند!

صنم قلی زاده: «آرمین زارعی» خواننده مطرح موسیقی کشور، شایعه گرفتن مجوز برای آثارش را از سوی وزارت ارشاد، تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، طی روزهای گذشته و با انتشار اخبار ضد و نقیض در ارتباط با سبک موسیقی رپ (گفت آواز)، شایعات بسیاری حول برخی خوانندگان این سبک در فضای مجازی پخش شد تا واکنش «آرمین زارعی» خواننده مطرح این سبک از موسیقی را به دنبال داشته باشد. او با ارسال یادداشتی به «موسیقی ایرانیان» تمام شایعات اخیر را تکذیب کرد.

مشروح این یادداشت بدین شرح است:

«مدتی است در فضای مجازی و حتی در برخی شبکه های ماهواره ای که به ظاهر حامی هنرمندان داخل کشور هستند و گویا جز ایجاد دو دستگی و تخریب اذهان عمومی رسالت دیگری ندارند؛ خبری مبنی بر مجاز شدنِ آهنگ های من منتشر می شود. نمی دانم منبع این خبر از کجاست و اصلاً برای چه این شایعه را ساخته اند ولی می دانم هرچه که هست باعث و بانیانِ این اتفاق، خیرِ من و امثال من را نمی خواهند، زیرا این شایعات هیچ تاثیر مثبتی بر روی کار من ندارد و تنها تمرکزم را روی کارهایم کم می کند.

من تصمیم گرفته ام در ایران بمانم و بر اساس شرایط و قوانین کشورم فعالیت کنم. برای گرفتن مجوز هم می خواهم اقدام کنم و بسیار امیدوار هستم که بتوانم در چارچوب قوانین و به صورت رسمی فعالیتم را ادامه دهم ولی اینکه این اتفاق چه زمانی رخ بدهد، مشخص نیست. من تا هر زمان که لازم باشد صبر می کنم تا در داخل ایران و به صورت رسمی فعالیت کنم. امیدوارم این آخرین باری باشد که به اینگونه شایعات پاسخ می دهم و مطمئن باشید اگر روزی مجوز بگیرم این خبر از رسانه های معتبر منتشر خواهد شد.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت