بهنوش بختیاری در جدیدترین پست اینستاگرامی خود با انتشار عکسی از پوستر آهنگ جدید تتلو به نام «مردمان بی عشق» نوشت: می دونم که آقای امیر تتلو با این همه طرفدار، نیاز به حمایت من نداره. اما یه چیزی میخوام بگم. خداوکیلی بدون پیشداوری فقط گوش کنید. روزی که آهنگ «خونه» این عزیز رو گوش کردم داشتم ظرف می شستم. شیر آب ذو بستم و زدم زیر گریه. سریع به مادرم سادات خانوم زنگ زدم و رفتم پیشش. گفتم مادر اگه ازم بدی دیدی حلالم کن. گفتم وقتی شعرِ این آهنگ روی من تاثیر گذاشت حتما عمیق گفته شده که من و هوادارهاش اینطور باورش کردیم. این تاثیرِ عمیق،الکی اتفاق نمی افته. محاله آدم قلب خوبی نداشته باشه و هنرش به دل بشینه.»

بهنوش بختیاری از امیرتتلو حمایت کرد

بهنوش بختیاری از امیرتتلو حمایت کرد

بازیگر پرکار سینمای ایران در ادامه با بیان اینکه این آدم، استایل و شخصیت متفاوتی دارد از دیگران خواسته فقط به این دلیل که کسی برایتان ناشناخته است مقابلش گارد نگیرید. بختیاری نوشته:«خیلی از خواننده های حتی بی طرفدار، این روزها دارند می خوانند و از شماها پول در می آورند ولی یک انسان هنرمند با این همه محبوبیت، به عشق طرفدارهاش حتی یک ریال هم از این راه در نیاورده است.چقدر یه آدم می تونه عاشق باشه و برخلاف ظاهرش، باطنی قوی، درست و پرمحتوا داشته باشه و هر روز دعا کنه دل همه نوربارون بشود و عشق جایش را توی دلها باز کند. آیا این رمز جاودانگی هنرمند نیست؟

بهنوش بختیاری خطاب به تتلو نوشته: شما آرتیست هستی و یک چیزی در چنته داری. شما کارآفرین هستی. سرمایه ی موسیقی ما هستی! موسیقی این مملکت به شما نیاز دارد. من شما را یک بار هم از نزدیک ندیده ام اما باورم این است که هنرمند هستی. رو راست و بی شیله پیله هستی. باید از شما حمایت کرد. خیلی از هنرمندان «اسمی» شما را دوست دارند.
وی در پایان تاکید کرده که این پست را از ته دلش نوشته و کاملا جنبه ی انسانی دارد و امیدوار است تاثیر داشته باشد.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت