مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » سلامت » سلامت خانواده » پوست ، مو ، زیبایی » برای استفاده از رژگونه این موارد را فراموش نکنید

رژگونه یکی از زیباترین ابزار آرایشی است که چنانچه به طور صحیح از آن استفاده شود ، حتی با آرایشی بسیار ملایم می توان زیبایی و جذابیت چهره را دوچندان ساخت.

رژگونه

چند نکته برای استفاده از رژگونه

برای جلوگیری از آلودگی و بروز مشکلات پوست، هرگز از برس رژگونه فرد دیگر استفاده نکنید و این اجازه را به دیگران  هم ندهید.در استفاده از برس رژگونه دقت کنید و بعد از چند بار استفاده حتما آن را شسته و کاملا خشک کنید.این کار در مورد افرادی که پوست آنها مستعد جوش و آکنه است، اهمیت بیشتری پیدا می کند.

برای ماندگاری بیشتر رژگونه، قبل از زدن پودر یا پنکک، کمی رژگونه کرمی را از رنگ مورد نظر و با توجه به فرم صورت خود بزنید، حالا روی آن مقداری پور مات زده و از رژگونه پودری استفاده کنید.

به این ترتیب، هاله زیبایی از رژگونه خواهید داشت که مدت زمان بیشتری هم ماندگاری دارد.

وقتی می خواهید رژگونه بزنید، بهتر است برس را کمی داخل رژگونه بزنید . آن را زیاد آغشته نکنید.حتی می توانید رنگ اضافه را روی یک دستمال تمیز گرفته و بعد رژگونه بزنید.با اینکار ، رنگی یکدست و زیبا ایجاد می شود.

به تاریخ انقضای رژگونه ها دقت کنید.اگرچه رژگونه  پودری ،یک ماده آرایشی خشک است، اما به مرور زمان و گذشتن از تاریخ مصرف آن، باید کنار گذاشته شود.این موضوع در مورد نوع کرمی آن بسیار مهم است.

برای استفاده بهتر از رژگونه، قلم  مناسبی را انتخاب کنید.قلم موهای بادبزنی برای رژگونه های پودری و روشن و قلم موهای پرمو برای رژگونه های تیره مناسب هستند.اگر برای رژگونه های تیره از برس های بزرگ استفاده کنید، با هر زدن قلم مو، رنگ زیادی روی قلم نشسته و پوست تیره و میزان رژگونه نامتعادل خواهد شد.

برای رژگونه های کرمی و ژله ای هم می توانید با انگشت مقدار مناسبی از رژگونه را درست در محل مورد نظر بزنید.

زیبا و جذاب باشید.

 

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت