مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » فرهنگ و هنر » سینما ، تئاتر ، تلویزیون » سینما و تلویزیون » سینمای ایران » اهانت رحیم نوروزی به مرتضی پاشایی روی آنتن زنده!

رحیم نوروزی

برنامه خوشا شیراز که برنامه استانی ویژه شبکه فارس به حساب می آید، امروز جمعه ۲۹ آبان ماه بسان هر هفته روی آنتن رفت و میزبان چهره های نام آشنایی بود. در پارت اول این برنامه مجری خوشا شیراز محسن آزاد روبروی دو مهمان این هفته که رحیم نوروزی و میرطاهر مظلومی بود نشست و از آنها درباره خاطرات بازیگریشان پرسید.

در بخشی از برنامه مجری خوشا شیراز بیننده های برنامه را به دیدن تصاویری از مرحوم مرتضی پاشایی دعوت کرد، اما وقتی دوربین به استودیو برگشت و از رحیم نوروزی (بازیگر پس از باران)، خواست که درباره مرتضی پاشایی حرفی بزند او در جواب اینگونه پاسخ داد: «من ایشان را نمی شناختم، فقط یادم است یک خواننده ای بود که کلاهی سرش می گذاشت و می خواند. هیچ وقت هم ترانه هایش را گوش ندادم، اصولا هیچ وقت ترانه های خواننده های پاپ امروزی را گوش نمی دهم، فقط شاید یک بار صدای رضا یزدانی را شنیده باشم. نمی دانم هم چرا فوت این خواننده این همه بازتاب داشته است! من برای حضور در این برنامه پول گرفته ام و آن دروغ هایی که شما در این برنامه به دنبالش هستید از زبان من بشنوید را نخواهم گفت! من بلد نیستم جلوی این دوربین نقش بازی کنم و ترجیح می دهم شخصیت واقعی خودم را جلوی دوربین تان بیاورم!»

همین حرف ها باعث تعجب زیاد مجری برنامه و میرطاهر مظلومی شد و تا آنجا که خبرنگار تی وی پلاس مطلع شده است، گویا پرویز پرستویی اسطوره سینمای ایران هم که از بینندگان ثابت خوشا شیراز است از صحبت های رحیم نوروزی حسابی خونش به جوش آمده و می خواسته روی خط زنده برنامه بیاید و جواب رحیم نوروزی را بدهد.

این داستان اما به همین جا ختم نشد چراکه افشین پیروانی فوتبالیست شیرازی پرسپولیس و فوتبال ایران دیگر مهمان این برنامه بود و از آنجا که صحبت های رحیم نوروزی حسابی بهش برخورده بود اینگونه روی آنتن زنده جواب او را داد: «این برنامه نیاز به مهمان هایی دارد که جمعه مردم را با روحیه و انرژی دادن به آنها بسازد، نه اینکه طرف بیاید بگوید من دروغ نمی گویم و پول گرفته ام!»

نظرات
21 آوریل 2016 :: ساعت 16:01
هلیا

سلام. مهسا خانم به هر حال هرچی باشه ولی رحیم نوروزی حق اهانت به کسی که سالها نامش به زبانها بودوهس رو نداره . ببخشیدا ولی رحیم نوروزی بیخود کردن همچین حرفیو پشت سر زنده یاد مرتضی پاشایی زدن .باس همون موقع جوابشو آقای پرستویی میدادن .

21 آوریل 2016 :: ساعت 16:03
هلیا

من از ته دلم میگم خدا لعنت کنه هر کسیو که پشت سر زنده یاد مرتضی پاشایی بد گویی کنه ..

31 می 2017 :: ساعت 14:47
سمیه

این ادم نه خودش دیده شده نه کسی رو دیده خیلیا نمشناسنش رحیم نوروزی رو ولی مرتضی رو همههه میناسن

24 جولای 2017 :: ساعت 06:02
ضحی

باری کلا به اقای رحیم نوروزی عزیز ایشون بازیگر بسیییییییییییار معروف وخوب و پرسابقه ان
ایشون بهترین بازیگر ایران ان
پرستویی هم مواظب حرف زدنش باشه در حدی نیس فک اضافه بزنه
من اگه جای ایشون بودم به پاشایی اهانت میکردم اما اقارحیم چیزی نگفت
پاشایی بی خاصیت مردو معروف شد
درضمن خدالعنتش کنه…..

24 جولای 2017 :: ساعت 06:05
ضحی

رحیم نوروزی فقط توعششششششششششششششقی بخدا💋💋

« دیدگاه های کهنه تر
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت