نایت ملودی » فرهنگ و هنر » موسیقی » موسیقی ایران » اخبار موسیقی ایران » عکس خانه ابدی مرتضی پاشایی در بهشت زهرا

عکس خانه ابدی مرتضی پاشایی در بهشت زهرا کنار استاد تجویدی

ظهر شنبه بعد از آن که تن بی جان مرحوم مرتضی پاشایی عزیز در غسالخانه بهشت زهرا شست و شو داده شد، شنیده می شود خانواده مرتضی پاشایی چهار قبر برای پسرشان در نظر داشته اند که سه قبر انتخابی اول هر کدام به دلایلی عجیب، دفن مرتضی در آنها میسر نشده است! بعد از این اتفاق دوستان مرتضی و اقوام او گفته اند مرتضی خودش می خواهد محل خانه ابدی اش را انتخاب کند که در نهایت، تصویری که ملاحظه می فرمایید، همان خانه ابدی مرتضی پاشایی نازنین است که در ردیف ۱۳۹ بهشت زهرای تهران فردا یکشنبه برای همیشه به خاک سپرده خواهد شد. برای شادی روح مرتضی عزیز لطفا صلواتی ختم بفرمایید.

قبر مرتضی پاشایی

و سرانجام مرتضی پاشایی به خاک سپرده شد

سرانجام جسم بی جان مرتضی پاشایی اینجا به خاک سپرده شد
یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳؛ یک روز تلخ و سیاه دیگر در تاریخ هنر ایران ثبت شد و آن توام شد با از دست دادن همیشگی ستاره ای به نام مرتضی پاشایی.
گروه خبری و تصویربرداری تی وی پلاس در این روز با تمام وجود تلاش کرد تا گزارشی شایسته و در شان مرتضی پاشایی عزیز برای مخاطبان خود در سراسر جهان تهیه و تولید کند.
مرتضی پاشایی سرانجام ساعت ۲۰ امشب در بهشت زهرای تهران و بعد از یک بار برگشتن به سردخانه بهشت زهرا برای همیشه به خاک سپرده شد. این گزارش تلخ را ببینید و بعد از آن، برای آمرزش روح مرتضی و شب اول قبر او صلواتی نثارش کنید؛ مردی که صدایش خاطرات زیادی برای همه مان رقم زد.

و این هم آخرین تصویر از قبر مرتضی پاشایی عزیز…

قبر مرتضی پاشایی

خدایش بیامرزاد…

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت