مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » سفر وگردشگری » گردشگری ایران » رونق گردشگری در چشمه‌های آبگرم دهلران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گفت: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی گردشگری چشمه‌های آبگرم دهلران رونق می‌گیرد.

 635198702634242873

عبدالمالک شنبه زاده افزود: یک سرمایه گذار بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت ها و ایجاد امکانات رفاهی در محل چشمه های آبگرم دهلران اعلام آمادگی کرده که اینک در حال پیگیری مقدمات اولیه طرح است.

به گفته وی با توجه به مخروبه بودن بخشی از سالن های پیرامون چشمه های آبگرم دهلران، توسعه زیرساخت ها و ایجاد امکانات رفاهی مناسب در این منطقه از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی در حال بررسی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تصریح کرد: سالانه تعداد زیادی گردشگر به دلیل خواص درمانی این چشمه ها به استان ایلام و شهرستان دهلران سفر می کنند که در صورت توسعه امکانات، علاوه بر رونق گردشگری باعث معرفی بیشتر ناشناخته های استان به مردم کشور می شود.

وی یادآور شد: چشمه های آبگرم دهلران که سال ۵۵ توسط محیط زیست ثبت ملی شده ، دارای خواص گوگردی بوده و طبق بررسی های کارشناسان استفاده از آنها در درمان انواع بیماری های پوستی و مفصلی مناسب است.

شنبه زاده خاطرنشان کرد: با توجه به ارائه طرح توجیهی سرمایه گذار بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت ها در محل چشمه های آبگرم، ایجاد تأسیسات گردشگری، استخر، امکانات رفاهی و تفریحی و فضای سبز برای این طرح مورد توجه قرار گرفته است.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت