نایت ملودی » فرهنگ و هنر » سینما ، تئاتر ، تلویزیون » ناگفته های نرگس محمدی از سفر به برزیل

با گذشت ۵ماه از اتمام جام جهانی هنوزم حواشی این بازی دست از سر تیم اعزامی بازیگران ایرانی به این رقابت ها برنداشته است.در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ که در کشور برزیل برگزار شد،تعدادی از بازیگران ایرانی برای تماشای بازی تیم ایران به برزیل رفتند که با انتشار عکس های این بازیکنان در برزیل حواشی بسیاری برای آنان ایجاد شد.

نرگس محمدی نیز یک یکی از اعضای کاروان اعزامی بازیگران به کشور برزیل بود که حواشی بسیاری را برای خود درست کرد.به مین منظور مصاحبه ای با نرگس محمدی تدارک دیده این تا به همه شایعات پیش آمده از سفر برزیل پاسخگو باشد.

نرگس محمدی

نرگس محمدی

خانم محمدی از سفر به برزیل برایمان بگویید؟

واقعا عالی بود؟ یک تجربه بی نظیر که خاطراتش را هیچ گاه فراموش نمی کنم. دو هفته تمام فوتبالی داشتیم، آن هم در کشوری که خودش را صاحب فوتبال می داند. حضور در جمع ۳۲ تیم برتر جهان که همگی طرفداران خاص خود را داشتند لذتبخش بود. همه مردمی که در برزیل جمع شده بودند تنها یک بهانه داشتند و آن هم فقط فوتبال بود!

 بازی با آرژانتین چگونه بود.

– واقعا بازی خاطره انگیزی بود. قبل از بازی، هواداران دو تیم کنار هم بودند و عکس یادگاری می گرفتند. حتی آنها صورت یکدیگر را رنگ می کردند. آرژانتینی ها به برد پرگل تیم شان خیلی خوشبین بودند.

نظرتان در مورد گل دقیقه ۹۱ مسی چیست؟

– بدترین لحظه ای بود که می شد تجربه کرد. اگر ۵- صفر می باختیم اینطور دلم نمی سوخت. ما تا رسیدن به موفقیت فقط چند دقیقه کم آوردیم. جایی که ما بودیم کلی هوادار آرژانتینی هم حضور داشتند که هنگام گل مسی به طور وحشتناکی خوشحالی می کردند. من هیچ گاه در زندگی ام حسودی نکرده ام ولی در آن لحظه از شدت بغض زدم زیر گریه و دلم سوخت چرا این شادی نباید قسمت مردم ما می شد!

حتما جو برای ایرانی ها بعد از بازی خیلی سنگین بود.

– اتفاقا هواداران آرژانتین بعد از بازی سراغ ما آمدند و دلداری می دادند. واقعا رفتار مهربانانه و احترام آمیزی با ما داشتند.

انعکاس عکس ها و اخبار حضور هنرمندان در برزیل انتقادهایی را در ایران به همراه داشت.

– قشر هنرمند همیشه مخالف و موافقان خاص خودش را دارد. ما اگر تیم را تشویق نمی کردیم می گفتند اینها چطور یار دوازدهم هستند؟ حالا هم که مثل یک هوادار دو آتشه تیم را تشویق کرده ایم می گویند چرا صورت رنگ کرده اید؟ می خواهم بگویم من برای منتقدان همیشه احترام قائلم!

خبری در سایت ها منتشر شد که شما و سام درخشانی در برزیل ازدواج کرده اید؟

– خبری که در سایت ها منتشر شد کذب محض است و من در فضای مجازی سعی کردم این اطلاع رسانی را انجام دهم که این خبر ساخته ذهن شایعه سازان است.

 

 

 

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت