مرتبط با این مطلب

پوست صورت یکی از اجزای مهم زیبایی به شمار می رود.پوست به خاطر حساسیت زیادش به مراقبت و توجه ویژه ای نیاز دارد. در صورتی که مراقبت مناسب و کافی در مورد پوست صورت انجام نگیرد لطمات جبران ناپذیری به آن وارد می شود.

پوست صورت

در بازار دارویی کشور،داروهای زیبایی جز گرانترین ها به حساب می آیند. اگر برای مراقبت از پوست نمی توانید پول زیادی خرج کنید ما به شما راهکارهای ارزانتری را پیشنهاد می کنیم.

درصورتی‌که نمی‌خواهید برای رسیدگی به پوست‌تان سراغ محصولات داروخانه بروید و از طرفی به دنبال یک راه ارزان و اقتصادی برای زیبایی هستید، از لیموترش غافل نشوید. لیمو یکی از بهترین تمیزکننده‌های طبیعی برای پوست شماست که آن را سفت و محکم می‌کند. علاوه بر این لیمو می‌تواند چین و چروک‌های سطحی صورت را هم صاف کند. برای اینکه از خواصش بهره‌مند شوید این ماسک‌ها را امتحان کنید:
آب یک لیموی تازه را بگیرید و آن را با یک فنجان دوغ مخلوط کنید. سپس این محلول را با پنبه روی پوست‌تان بمالید و بگذارید ۲۰ دقیقه بماند. بعد صورت‌تان را با آب سرد بشویید.
سه عدد لیموی تازه را با یک فنجان شیر خشک بدون چربی مخلوط کرده و کمی آب به آنها اضافه کنید تا به‌صورت خمیری‌شکل درآید، سپس آن را روی پوست‌تان قرار دهید و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند. بعد ماسک را با آب ولرم از چهره‌تان پاک کنید.

 

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت