نایت ملودی » خانواده » مدل لباس و مد روز » راهنمای خرید و نگهداری » جدیدترین عطرهای زنانه و مردانه بازار

آیا می‌دانید عطری که انتخاب می کنید، می تواند نشانی از شخصیت شما و حال و احوال درونی‌تان باشد. عطرها فقط رایحه‌ای خوشایند نیستند، اگر دقت کنید می توانید حس و حالی را از میان رایحه‌ها بیرون بکشید.

 

به همین منظور،  اگر تا امروز از روانشناسی عطرها بی‌خبر بودید و بدون توجه به این موضوع انتخاب می کردید، این مسئله را  در انتخاب‌های خود مورد توجه قرار دهید. در این صفحه جدیدترین عطرهایی که برای تابستان امسال به بازار عرضه شده‌اند را به شما معرفی می‌کنیم:

Issey Miyake L’Eau D’Issey

جدیدترین عطرهای زنانه و مردانه بازار
شرکت « ایزی میاکی» شرکتی خوش‌نام در تولید عطرهای مختلف زنانه و مردانه است. اغلب عطرهای زنانه و مردانه‌ای که توسط این شرکت طراحی و تولید شده‌اند، رایحه سبکی دارند و پیشنهاد خوبی برای استفاده روزانه محسوب می‌شوند. شرکت ایزی میاکی، تابستان گذشته یک ست عطر زنانه و مردانه روانه بازار کرد که با استقبال خوبی روبه‌رو شد و برای تابستان امسال با محصولی تازه آمده است؛ ست زنانه و مردانه دیگری که رایحه میوه‌ها و خنکای دریا هم به آن اضافه شده است.

جدیدترین عطرهای زنانه و مردانه بازار
صاحبان شرکت ایزی میاکی می‌گویند:«زدن عطر جدید میاکی، مثل این است که نفس عمیق بکشید و در آب‌های اقیانوس شیرجه بزنید.» در تولید نسخه زنانه این عطر از گریپ فروت، میوه‌های استوایی و.. استفاده شده است و در نمونه مردانه عصاره چوب اضافه شده که باعث می‌شود، علاوه بر خنکی، کمی سبکی هم داشته باشد.  عطرهای معروف به عطر میوه‌ای مانند همین ست، بوی خنک و شیرینی دارند و برای روزهای تابستان توصیه می‌شوند. افرادی که از این عطرها استفاده می‌کنند، اغلب افراد خوش‌رو و خوش‌برخوردی هستند که سطحی از صمیمیت در رفتارشان وجود دارد. چنین رایحه‌ای بیشتر برای خانم‌ها توصیه می‌شود، مگر اینکه مثل این نمونه رایحه چوب به آن اضافه شده باشد.

DKNY Summer 2014 Donna Karan for women

جدیدترین عطرهای زنانه و مردانه بازار
طراح معروف، دونا کارن و صاحب شرکت DKNY با یک ست زنانه و مردانه در بازار عطر و ادکلن تابستان امسال حضور دارد. مجموعه‌ای با شیشه صورتی برای خانم‌ها و شیشه آبی برای آقایان؛ درحالی‌که روی هر دو شیشه تصویر آسمان‌خراش‌های نیویورک دیده می‌شود. در تولید نسخه زنانه این عطر از رایحه شکوفه‌های بهاری و گل‌ها استفاده شده و به همین دلیل در دسته عطرهای شیرین و سنگین با رایحه گل محسوب می‌شود، این عطر موردپسند خانم‌هایی واقع می‌شود که احساساتی هستند و روحیه‌ای بسیار لطیف و حساس دارند. در تولید نمونه مردانه این عطر از بوی گل‌ها استفاده شده اما با وجود  عصاره لیمو، چوب و چرم، از یک رایحه لطیف به بویی تلخ و شیرین تبدیل شده که آقایان خوش‌مشرب و با روابط عمومی بالا از این رایحه استقبال می‌کنند.

Escada Born in Paradise

جدیدترین عطرهای زنانه و مردانه بازار
شرکت اسکادا هم پیشنهاد تازه‌ای برای خانم‌ها دارد: « متولد پارادایز». در تولید این عطر از ترکیب عصاره گل و میوه‌های استوایی استفاده شده و به همین دلیل رایحه ترکیب بوی گل و میوه است که انتخاب خوبی برای شب‌های تابستانی محسوب می‌شوند. خانم‌هایی که به چنین رایحه‌ای علاقه دارند، افرادی مهربان، آرام و صبور هستند که می‌توانید به رفاقت و همراهی آنها اعتماد کنید. اسکادا این عطر را در سه اندازه، ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلی‌لیتر همراه با لوسیون بدن تولید کرده است.

CK One Summer 2014 Calvin Klein

جدیدترین عطرهای زنانه و مردانه بازار
اگر به عطر و ادکلن علاقه دارید، حتما با CK One آشنایی دارید، عطری محبوب از شرکت کلوین کلاین که همچنان در روزهای تابستان محبوبیت و فروش بالایی دارد. امسال کلوین کلاین نسخه جدیدی از این عطر را عرضه کرده که خانم‌ها و آقایان می‌توانند به صورت مشترک از آن استفاده کنند و مرزبندی زنانه و مردانه ندارد. در تولید این عطر بیش از هر چیز از عصاره لیمو استفاده شده و به همین دلیل بویی کاملا خنک و نشاط‌آور دارد. کسانی که روحیه شاد و سرزنده‌ای دارند، بی‌شک با امتحان این عطر جدید، شیفته آن می‌شوند. شادابی، سرخوشی و نشاط، اولین حس هر کسی از استشمام این عطر خواهد بود؛ نشاطی که مرز زنانه و مردانه ندارد. این عطر برای خانم‌ها و آقایان زیر ۳۰ سال توصیه می‌شود و فقط در یک سایز ۱۰۰ میلی‌لیتر تولید شده است. شرکت کلوین کلاین، طرح شیشه را تغییر نداده ولی از رنگ سبز و زرد استفاده کرده که هم حال و هوای تابستانی دارد و هم یادآور مهم‌ترین اتفاق تابستان امسال است؛ جام جهانی  فوتبال در برزیل.

Hermes Terre d’Hermes Eau Tres Fraiche Hermes for men

جدیدترین عطرهای زنانه و مردانه بازار
آقایان خوش‌سلیقه و سخت‌گیر در انتخاب عطر، بی‌شک با محصولی خاص از هرمس فرانسوی آشنایی دارند : «تقه». عطر تلخ و سنگین مردانه که مطلوب همه نیست. شرکت هرمس برای تابستان امسال نسخه جدیدی از این عطر را تولید کرده که تلخی آن نسبت به نمونه قبلی کمتر است و برای استفاده از تابستان انتخاب بهتری است. در تولید این عطر از عصاره مرکبات با چوب و سدر استفاده شده است. آقایانی که رایحه «تقه» را برای ادکلن خود انتخاب می‌کنند، اغلب مردان جدی  ومتمرکز روی حرفه خود هستند.

 

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت