نایت ملودی » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال روزانه » فال روزانه ۲۲ مرداد

فال روزانه

فروردین:  معمولاً شما ترجیح می‌دهید به جای برنامه‌ریزی کردن و طبق برنامه مشخص کار کردن، به طور غریزی کاری را انجام دهید. شما زمانی که ذهنتان را با برنامه‌ریزی‌ها و روابط محدود می‌کنید، احساس می‌کنید که تحت فشار قرار گرفته‌اید، بنابراین وقتی احساس مسئولیت نداشته باشید،انرژی و زمان باارزشتان را نیز تلف می‌کنید. به جای مخالفت کردن با اصول و قوانین، آنها را سرمشق خود قرار داده تا بازده کاریتان بیشتر شود.

اردیبهشت: امروز شما به خودتان کاملاً اطمینان دارید، چرا که می‌دانید که چه کارهایی باید انجام دهید و الان هم طبق برنامه از پیش تعیین شده کارتان را شروع کرده‌اید. با وجود این شما چون فرصت تفریح کردن را از دست داده‌اید، کمی هم ناراحت هستید. ولی زیاد خودتان را به خاطر این موضوع ناراحت نکنید؛ شما همیشه می توانید تفریح کنید، اما کارهای واجب و فوری را نمی توانید به روز بعد موکول کنید.

خرداد: امروز شما واقعاً دوست ندارید خیلی جدی باشید، ولی متأسفانه چاره دیگری ندارید.حتی فکر کردن به اینکه اتفاقاتی که در خانه روی داده است را نادیده بگیرید، یک لغزش اجتماعی محسوب می شود. پرتحرکی خانواده می‌تواند آشفته کننده باشد، اما حالا وقت این است که به احساسات افراد دیگر نیز توجه کرده و با نوعی از فعالیت که بر پایه سود و منفعت افراد درگیر است آشنا بشوید.

تیر: شما امروز به راحتی می‌توانید رفتارهای سرد و بی‌تفاوت افراد دیگر را تشخیص بدهید، برای اینکه می‌دانید این موضوع مثل این است که احساسات خود را مخفی کنید. اما حالا ورق برگشته است. شما از نظر احساسی دست یافتنی هستید، اما شاید افراد دیگر خیلی مایل نباشند به حرفهای شما گوش بدهند. اگر بریتان امکان دارد روابطتان را محدود کنید و بحثهای حساستان را در یک روز دیگر و با فردی شایسته‌تر داشته باشید.

مرداد: امروز کار کردن شما را ناراحت می‌کند، چراکه شما فرصت خوش بودن و تفریح کردن را از دست داده اید. شما کارهای پیش پا افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و می‌توانید خودتان را با انجام دادن این کارها سرگرم و خوشحال کنید. در مورد این موضوع منطقی فکر کنید و آنچه را که می‌خواهید بر ضد اموری که بیشترین اهمیت را دارند انجام دهید از قبل ارزیابی کنید. در حال حاضر پذیرفتن واقعیت از هر چیز دیگری مهم‌تر است.

شهریور: شما امروز احساس خودمانی بودن می‌کنید، برای اینکه به یک راه حل منطقی دست یافته‌اید و می‌توانید آن را عملی کنید. خوشبختانه حالا شما کاملاً انعطاف پذیر هستید و انتظارات بیش از حد ندارید. حتی اگر آرزوی شما داشتن احساس رضایت کامل نباشد، شما قادر خواهید بود فواید اتفاقاتی که می‌افتد را ببینید. قبول کردن شرایط و موقعیتهایتان در حال حاضر بدون هیچ تردیدی عملی قابل ستایش است.

مهر: امروز حوادث عجیبی برایتان اتفاق می‌افتد، برای اینکه قدرت تخیل شما خیلی قوی است و می‌تواند به واقعیت هم نزدیک شود. اما رویای شما لزوماً داشتن یک عالم طلا و داشتن رنگین کمان نیست. حتی در این روزهای روشن تابستانی شما به سمت مسائل حاشیه‌ای می‌روید. به جای شکایت کردن به خاطر انجام دادن کارهایتان، به خاطر توانایی‌هایی که خدا بهتان اعطا کرده سپاسگزار باشید.

آبان: همیشه قبل از اینکه گفتگویی را آغاز کنید، قبلاً به حرفهایی که می‌خواهید بزنید فکر کنید، چرا که امروز برقراری ارتباط از روی احتیاط خوشبختی شما را تضمین می‌کند. از سوی دیگر شاید نتوانید نظر مساعد دیگران را نسبت به نقطه نظرات خود جلب کنید. فهم اینکه شما ممکن است تمام حرفهایی که زده می‌شود را به طور کامل متوجه نشوید، برای اینکه قبل از حرف زدن فکر کنید، دلیل خوبی است.

آذر: امروز مشکل اصلی شما این است که ترجیح می دهید تفریح کنید، ولی باید کارهایتان را تمام کنید. وظایف خیلی زیادتان باعث شده شما ترتیبی بدهید که از انجام دادنشان فرار کنید و یا حداقل برای گردش کردن از خانه بیرون بروید. اما عاقلانه است که تا موقعی که کارهایتان را تمام نکرده‌اید این برنامه هایتان را به تعویق بیندازید، وگرنه هرگز نخواهید توانست از لحظه‌های خوشتان لذت ببرید.

دی: شما دوست ندارید خیلی آسیب پذیر به نظر برسید، اما ماه به نشانه شما بازگشته است و مطمئناً می‌تواند شما را راضی کند. اگرچه شما از نظر احساسی لزوماً خیلی پرشور و حرارت نیستید، ولی کاملاً قادر هستید بدون اینکه به حریم دیگران تجاوز کنید در مورد احساسات خود صحبت کنید. حتی اگر می‌خواهید بازتر صحبت کنید، از محدودیتهایی که آداب و رسوم معاشرت برایتان تعیین کرده است پیروی کنید.

بهمن: حالا که شما می‌توانید اصلاً به هیچ چیزی فکر نکنید، مسائل خصوصی زندگی شما اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند. البته از پا در آمدن با هر مشغولیت ذهنی کار درستی نیست، بنابراین باید بفهمید که چگونه می توانید انرژی هایی که برای این موضوع صرف کرده‌اید را آزاد کنید. پنهان کردن رازها با پنهان کردن واقعیت از زمین تا آسمان متفاوت است.

اسفند: با ظاهرسازی‌های ناراحت کننده احساسی از موضوع اصلی دور نشوید، برای اینکه این جور حرکات و رفتارها قابل تحمل نیستند. شما دوستانی دارید که می‌توانید رویشان حساب کنید و امروز هم آنها به کمکتان می آیند. اما هیچ وقت از روی ظاهر دیگران قضاوت نکنید. شاید شما هیچ چیزی را راحت به دست نیاورده باشید، ولی در این که کسانی از شما حمایت می‌کنند شکی وجود ندارد.

تاریخ: 12 آگوست 2013
نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: فال روزانه
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت