نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال ایران » حواشی فوتبال ایران » پرسپولیس لایق قهرمانی است!

 

علی دایی علی دایی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس برابر ذوب آهن در نشست خبری اظهار داشت: یکی از قشنگ‌ترین بازی‌های پرسپولیس را انجام دادیم مخصوصا در نیمه دوم که حملات زیادی را بر روی دروازه حریف ترتیب دادیم. در نیمه اول هم با وجود آنکه بر توپ و میدان حاکم بودیم اما خیلی خوب بازی نکردیم. قصد داشتیم با سانتر از جناحین و حرکت در عمق دفاع ذوب آهن به گل برسیم که متأسفانه این طور نشد، از نتیجه بازی اصلا راضی نیستم اما از بازی بازیکنانم راضی هستم. امیدوارم در بازی‌های آینده مثل نیمه دوم بازی با ذوب آهن بازی کنیم.

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال و به نقل ازفارس، وی ادامه داد: متأسفانه برنامه ۹۰ کار خودش را کرد و با حساسیتی که بر روی پنالتی دیدار با تراکتورسازی ایجاد کرد باعث شد داور در دقیقه ۷۴ خطای پنالتی روی غلامرضا رضایی را نبیند. امشب هم از آن شب‌هایی است که نمی‌توانیم درست بخوابیم چون ۳ امتیاز را از دست دادیم.

دایی در مورد اینکه ذوب آهن نسبت به فصل گذشته بهتر شده است یا نه، گفت: اکنون زود است که بخواهیم در مورد تیمی صحبت کنیم اما ذوب‌آهن دوره بدنسازی را به طور کامل سپری نکرده است و حضور در پلی‌آف کار آنها را سخت کرد. امروز هم روز ذوب‌آْهن بود و روز ما نبود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه به عنوان تأثیرگذارترین بازیکن فوتبال انتخاب شده است، گفت: من این عناوین را بدون کمک همبازیانم به دست نمی‌آوردم، دست همگی آنها درد نکند و بدون حضور آنها نمی‌‌توانستم به چنین جایگاهی برسم.

دایی در مورد دیدار با هامبورگ گفت: خبر زیادی در این مورد ندارم و نمی‌‌توانم اظهارنظر کنم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه تأثیرگذارترین بازیکن ذوب‌آهن چه کسی بود، گفت: نمی‌‌توانم در مورد بازیکنان ذوب‌آهن نظر بدهم اما همگی آنها خوب بودند و امروز روز آنها بود. من فقط در مورد تیم خودم حرف می‌زنم.

دایی در مورد اینکه هدف‌گذاری‌اش در پرسپولیس چیست؟ گفت: اول به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستیم ضمن اینکه به قهرمانی هم نگاه می‌کنیم. ما با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه در لیگ شرکت کرده‌ایم و این تیم شایسته عنوان قهرمانی است.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت