نایت ملودی » خانواده » تناسب و زیبایی » آرایش و زیبایی » آرایش صورت » با رعایت این نکات بهترین رنگ رژ لب را انتخاب کنید!

رژ لب

رژ لب یکی از محبوب ترین و کارآمد ترین لوازم آرایشی برای خانوم ها محسوب میشود،خیلی از خانوم ها دقدقه انتخاب در رنگ ماتیک و رژ لبشان را دارند و نمیدانند چه رنگی برای چه مانی و با چه رنگ پوستی همخانی دارد.

بسیاری بر این باورند که رنگ قرمز پررنگ و یا صورتی های جیغ بهترین رنگ های رژ هستند و میتوان در تمامی اماکن و با تمامی رنگ های پوست استفاده کرد ولی این دیدگاه اشتباه است.در میان دنیای رنگ های رژ لب های بانوان اکثرایت پایه رنگ ها قرمز است ولی مهم این است که بدانید کدام یک از این رنگ ها برای شما مناسب است و میتوانید مدت ها از آن استفاده کنید و هربار با دیدنش بر روی لبانتان لبخند رضایت ایجاد شود.

رژ های قرمز:

 

 

 

رژ لب های صورتی: رنگ صورتی نیز جزو رژ های جذاب با خواهان فراوان است این رنگ  به علت گوناگونی و داشتن انواع تن های تیره و روشن برای رنگ های گوناگون پوست نیز مناسب است.رنگ های صورتی پررنگ و تیغ برای پوست های روشن بسیار مناسب است و زیبایی آرایشتان را چندین برابر میکند  هر چقدر تن رنگ های رژ های صورتی روشن تر باشد برای پوست های تیره مناسب تر است و براقیت هم یکی از گزینه هایی است که بستگی به سلیقه خودتان دارد.این رنگ را معمولا برای جشن ها و مراسم های اسفاده میکنند و البته بستگی به رنگ لباس هم دارد.

ؤژ لب های متمایل به نارنجی:رنگ نارنجی بیشتر برای پوست های برنز و تیره مناسب است و معمولا هر چه قدر روبه تیرگی می رود خواهانش اشخاصی با پوست های روشن تر و سفید هستند.این رنگ معمولا بیشتر برای دختر خانوم های نوجوان مناسب است و به دلیل طبیعی به نظر آمدنش بیشتر برای گردش های ساده و رفتن به یک مهمانی ترجیح داده میشود.

رژ لب های قهوه ای و آجری:این رنگ بیشتر طرفدارانش دارای پوست های روشن و سفید هستند و این رنگ ها به دلیل اینکه چندان روی لب خودنمایی نمیکنند بیشتر مورد استفاده برای خانوم های شاغل و یا برای کسانی که میخواهند به یک گردش ساده بروند اسفاده میشود.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت