نایت ملودی » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال روزانه » فال روزانه پنجشنبه۲۷ تیر

فال روزانه

متولد فروردین : شما امروز مجبور هستید که با فردی قدرتمند مخالفت کنید، حتی اگر فکر کردن به آن هم آزارتان بدهد باید اینکار را بکنید. خوشبختانه بار اولی که با او وارد مذاکره بشوید، نسبت به آنچه که فکر می‌کردید ملایم‌تر خواهد شد. بزرگترین توانایی شما زرنگی معنوی شماست، بنابراین در برابر این تنش زیاد انعطاف ناپذیر نباشید. اگر شما انعطاف پذیر باقی بمانید و بخواهید از یک مشکل چیزی بیاموزید، درعوض به احتمال زیاد به چیزهایی که نیاز دارید خواهید رسید.

متولد اردیبهشت : امروز شما می‌توانید هم با فرد بازنده‌ای احساس همدردی کنید و هم فرد برنده‌ای را تحسین کنید. که این دو رفتار با هم تناقض دارند. اما تفکرات شما در مورد فرد برنده ممکن است مثل قبل نباشد. شما می‌دانید که به موفقیتهای خارجی در راستای شهرت و خوشبختی بیش از حد بها داده شده است. از نظر شما شخصی ایده‌آل است که

متولد خرداد : شما امروز پیامهایی دوگانه ارسال می‌کنید، برای اینکه یک بخش از وجود شما مشتاق بذله گویی و تفریح است. اما بخش دیگر شما سیر و سفر درونی برای ارتباط با جهان معنوی را ارزشمند می‌شمارد و این زمانی حاصل می‌شود که از شام خوردن با همکاران یا تفریح بعدازظهر با دوستانتان چشم پوشی کنید. اگر شما تصمیم گرفته‌اید در فعالیتهای اجتماعی سهیم باشید، حداقل مذاکراتتان را به سمتی معناگراتر و به نفع دیگران هدایت کنید.

متولد تیر : در مورد هر مساله‌ای با شفافیت کامل صحبت نکنید زیرا رک گویی شما گاهی برایتان مشکل ساز خواهد شد.سعی کنید افراد را در حسرت شنیدن صحبت‌هایتان بگذارید نه این که در رابطه با هر مسائله‌ای هر چیزی را که در دلتان دارید بازگو می‌کنید.در رابطه با مشکلات تان بیش از حد احساسی عمل می‌کنید بهتر است این کار را ترک کنید.زیرا در غیر این صورت دیگر نمی‌توانید جلوی احساسات تان را بگیرید.

متولد مرداد : موجی که قبلا بر زندگی شما جریان داشته است با درایت و تلاش‌هایتان به پایان رسیده است، اکنون به ساحل امن آرامش رسیده اید و تا حدودی خیالتان از هر بابت آسوده شده است. الان دیگر می‌توانید با فراغی باز از هر نوع دغدغه خاطر به رویاهایی که برای آینده تان در سر می‌پرورانید بیاندیشید. فقط مشکلاتی را که در گذشته متحمل آنها شده بودید را از یاد نبرید زیرا در این صورت بیشتر قدر عافیت را می‌دانید، در برابر مشکلاتی که در آینده برای‌تان پیش می‌آید با مقاوت بیشتری می‌ایستید.

متولد شهریور : سعی برای پیدا کردن راه معقولی برای انجام دادن همه کارهایی که امروز در برنامه تان دارید ممکن است ناامید کننده باشد. این مسئله به معنی این نیست که شما تقویم تان را با انبوهی از کار پر کرده‌اید؛ هر کاری نیازمند زمان و انرژی بیشتری است . احساسات خود را کنترل کنید؛‌ اگر ناراحتی و آزردگی‌های خود را برای دیگران فاش کنید، روزتان را پیچیده تر خواهد کرد. فقط به یاد داشته باشید اگر بتوانید خط پایان را تصور کنید قادر خواهید بود که در نهایت به آنجا برسید.

متولد مهر : امروز خیلی دلتان می‌خواهد که کارهایتان را به کنار نهاده و به فکر پیدا کردن تفریح و سرگرمی لذت بخشی باشید. اما مسئولیت‌های تان خیلی زیاد است و شما واقعا قادر نیستید ازشان فرار کنید. به همان اندازه که امروز احساس ناامیدی و یاس می‌کنید، تضیمن می‌کنیم که با استراحت کردن این حالت زیاد دوام نمی‌آورد. بهترین کار این است که از تفریح کردن صرف نظر کرده و به کارهایتان برسید. شما بعدها هم وقت کافی برای تفریح کردن پیدا می‌کنید.

متولد آبان : شاید امروز دوست داشته باشید کارت تبریک سال نو برای یکی از دوستان قدیمی‌تان بفرستید، اما این کار مقدماتی می‌خواهد که شما بهش فکر نمی‌کردید! شما نمی‌توانید به راحتی عمیق ترین احساسات خود را به زبان بیاورید، برای اینکه امروز فقط نباید در مورد عشق و علاقه تان صحبت کنید، بلکه باید در عمل هم عشق خود را ثابت کنید. پس از انجام دادن کارهای جدید برای نشان دادن علاقه خود ترس نداشته باشید!! و در سال جدید در رفتارتان تجدید نظر کنید.

متولد آذر : حتی اگر شما تنها کارمند جدا از دیگران در یک سازمان بزرگ هستید باز هم قدرت و استعداد آن را دارید که روی پاهای خود بایستید و با سخت کوشی خود یک سیاست عالی را در پیش بگیرید. ممکن است خودتان را مانند یک مزاحم افراطی ببینید اما راه های جایگزین را جستجو می‌کنید تا همان کار را انجام دهید. اکنون اعمال شما ممکن است به طور معکوس در چشم دیگران محتاطانه و محافظه کارانه به نظر بیاید. آنها فکر می‌کنند که شما ایده های معقولی دارید اما بعضی چیزها ممکن است نظر آنها را تغییر دهد. شمانیازی به این ندارید که روش و شیوه خودتان را امروز تغییر دهید؛ فقط از هر دو طرف قضیه آگاه باشید و نقطه وسط و میانی را هدف بگیرید.

متولد دی : شما امروز از مطرح کردن نیازها و افشا کردن دردلهایتان با یک دوست و یا همکار خیلی صمیمی‌خجالت نمی‌کشید. شما می‌توانید کاملاً رک حرفهایتان را بزنید و این موضوع اطرافیانتان را شگفت زده خواهد کرد، اما وقتی با لحن صمیمی ‌و خودمانی با آنها صحبت می‌کنید آنها نیز با کمال میل به حرفهای شما گوش می‌دهند. اطلاع پیدا کردن از مرزهایی که دیگران برای خود تعیین کرده اند امروز به راحتی حاصل نمی‌شود، ولی لازم است که حتماً این کار را بکنید.

متولد بهمن : ممکن است امروز احساس گیجی پریشانی کنید، به خاطراینکه فکرمی‌کنید قدرت خلاقیت شما امروز ناپدید شده است. کارهای تکراری و روتین شما امروز معکوس شده است،‌ و باعث می‌شوند که نتوانید براحتی روی دنبال کردن رویاهایتان تمرکز کنید. بخاطر اینکه نمی‌توانید کارهای معجزه بخش انجام دهید خود را سرزنش نکنید. شما بیش از آن که حتی فکرش را هم بکنید لایق با استعداد هستید. اماچیزی که شما ندارید و محتاج آن هستید ، این است که باید برای رسیدن به اهدافی که در نظر دارید صبر و شکیبایی داشته باشید.

متولد اسفند : امروز دیگران را سرمشق خود قرار دادن روش خوبی برای شما نیست، زیرا آنها می‌خواهند شما را از سرشان باز کنند. الان می‌توانیم بهتان توصیه کنیم که کاری را که فکر می‌کنید مهم تر است انجام دهید. وقتی برای تجزیه و تحلیل کردن و برنامه ریزی کردن باقی نمانده است. پس از بازی کردن دست بردارید و همین الان اقدام کنید. شما باید روحیه شوخ طبعی خود را حفظ کرده و در عین حال کارهایتان را انجام دهید.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت