نایت ملودی » سلامت » سلامت خانواده » پوست ، مو ، زیبایی » روش تهیه۶ نوع ماسک موی معجزه آسا

ماسک مو

ماسک مو عسل و سرکه

–  دوقاشق غذاخوری عسل
– یک قاشق غذاخوری روغن زیتون یا روغن بادام
– یک قاشق غذاخوری سرکه سیب
مواد را مخلوط کرده و قبل از شست‌وشو، روی موهای‌تان بمالید و با شانه‌زدن مواد را از ریشه به سمت نوک موها هدایت کنید. تونیک را به‌مدت یک ساعت روی موهای‌تان بگذارید، سپس موهای‌تان را بشویید این ماسک فوقالهاده برای براقیت موهای  سر است و به نوعی مانند کراتینه عمل میکند.

ماسک مو روغن کرچک

یک عدد زرده تخم‌مرغ
۲- قاشق غذاخوری روغن کرچک
– یک قاشق غذاخوری پودر ویتامین A (شما می‌توانید چند عدد کپسول ویتامین A را پودر کنید)
تمام مواد را مخلوط کنید و روی موها بمالید. کمی ریشه موهای‌تان را ماساژ دهید و بگذارید ماسک به مدت دو ساعت روی موهای‌تان بماند سپس آن‌را با آب ولرم بشویید. این ماسک برای جلوگیری از ریزش مو و همچنین تقویت ریشه م بسیار مناسب است.

ماسک مو سرکه و روغن زیتون

– ۳ قاشق غذاخوی سرکه سیب
– یک قاشق غذاخوری روغن زیتون
سرکه و روغن زیتون را مخلوط کنید. ابتدا موهای‌تان را خوب با شامپو بشویید سپس مخلوط را روی موها بمالید و بگذارید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بماند. بعد موهای‌تان را با آب ولرم بشویید سپس با آب سرد آبکشی کنید. این ماسک مو برای برطرف کردن شوره سر و همچنین برطرف کردن جوش های ریز سر مفید است.

ماسک مو سیب زمینی

یک عدد سیب‌زمینی
– ۲ قاشق غذاخوری ژل آلوورا
– یک قاشق غذاخوری عسل
سیب‌زمینی را پوست بکنید و آب آن‌را بگیرید. دو قاشق چای‌خوری آب سیب‌زمینی را با آلوورا مخلوط کنید و عسل را به آن اضافه کنید.
بعد از زدن تونیک ریشه موهای‌تان را ماساژ دهید، موهای‌تان را با کلاه مو بپوشانید و بگذارید به مدت دو ساعت روی باقی بماند سپس موهای‌تان را با شامپو بشویید. این ماسک را هفته‌ای دو بار استفاده کنید این ماسک برای جلوگیری از ریزش مو و استحکام ریشه مو است.

ماسک مو ویتامینAو زرده تخم مرغ

یک قاشق غذاخوری روغن کرچک
– یک عدد آمپول ویتامین A
– یک عدد زرده تخم‌مرغ
مواد را خوب مخلوط کرده و روی موهای خیس بمالید.
با شانه مواد را از سمت ریشه به نوک موهای‌تان هدایت کنید. بگذارید ماسک به مدت یک ساعت بماند سپس با شامپو و آب ولرم موهای‌تان را بشویید. این ماسک برای تسریع رشد مو و همچنین نرم شدن مو مفید است.

ماسک عسل و روغن بادام

۲قاشق غذاخوری عسل
– یک قاشق غذاخوری سرکه
– یک قاشق غذاخوری روغن بادام
مواد را با یکدیگر مخلوط کنید و روی نوک موها بمالید. بگذارید به‌مدت ۳۰ دقیقه بماند تا جذب مو شود سپس با آب گرم موهای‌تان را بشویید. این ماسک برای جلوگیری و درمان موخره بسیار مفید و موثر است.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت