نایت ملودی » اخبار » سیاست » پاسخ میرکاظمی درباره واکنش احمدی نژاد

مسعود میرکاظمی

وزیر سابق دولت احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما از رفتار احمدی نژاد در روزهای باقیمانده تا انتخابات چیست، گفت: امیدوارم همینطور که قبلا سکوت کرد، سکوت کند.

به گزارش افکارنیوز، مسعود میرکاظمی نماینده مردم تهران در پاسخ به این سوال در صورتی که عارف به نفع روحانی کنار برود و اصلاح طلبان به اجماع برسند، توصیه شما به کاندیدای اصولگرا چیست؟ گفت: کنار رفتن عارف به نفع روحانی شایعه است و اگر چنین شرایطی پیش بیاید اصولگرایان باید بر روی دو نفر اجماع کنند.

وی در پاسخ به این سوال که در هفته های گذشته شما خبر از نشست مشترک اصولگرایان برای رسیدن به کاندیدای واحد دادید، این نشست مشترک به کجا رسید؟ گفت: برخی کاندیداهایی که از سوی شورای نگهبان صلاحیت آنها احراز نشد جزء این افراد بودند و به نظرم اگر ائتلافی در جبهه اصلاحات شکل بگیرد، اصولگرایان باید این گونه نشست ها را ادامه دهند.

میرکاظمی خاطرنشان کرد: زمانی که برخی افراد تائید شدند و برخی تائید نشدند برنامه نشست مشترک اصولگرایان بهم خورد، چرا که آن زمان قرار بود ائتلاف خوبی بین اصولگرایان اتفاق بیفتد.

وی در ادامه افزود: البته با تغییر شرایط در عرصه انتخابات، اصولگرایان نیز باید به یک روشی برسند که بتوانند منافع کشور را حفظ کنند.

وزیر سابق نفت در پاسخ به این سوال که شما چند سال در دولت احمدی نژاد کار کردید و وی را می شناسید، سناریوهایی از رفتار احمدی نژاد در آستانه انتخابات پیش بینی می شد، در حالی که هیچ عکس العملی از وی حتی بعد از رد صلاحیت کاندیدای دولت دیده نشد، پیش بینی شما از رفتار احمدی نژاد در چند روز باقیمانده چیست؟ گفت: کاندیدای احمدی نژاد نه در بین مردم و نه در خود دولت مقبولیتی نداشت، او حتی شرایط احراز هم نداشت به همین خاطر جایگاهی ندارد که احمدی نژاد بخواهد به خاطر وی کاری انجام دهد، این کار بیشتر شبیه خودزنی است و مطمئنا برای خودش مشکل درست می کند.

وی در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما از رفتار احمدی نژاد طی روزهای باقیمانده چیست؟ گفت: امیدوارم همینطور که قبلا سکوت کرده، سکوت کند.

میرکاظمی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا احمدی نژاد از کاندیدای خاصی در این دوره از انتخابات حمایت می کند؟ گفت: قطعا احمدی نژاد از اصولگرایانی مانند جلیلی بعید است حمایت کند، چرا که دو نگاه متفاوت نسبت به مسائل بین المللی دارند.

وی گفت: احمدی نژاد در سفر نیویورک اعلام کرد که آماده مذاکره است، حالا ببینید در این طرف چه کسانی می گویند که ما آماده مذاکره هستیم؟ آیا جلیلی می گوید مذاکره کنیم؟

عضو جبهه پایداری در پاسخ به این سوال که پس چرا برخی اطرافیان جلیلی، از حامیان احمدی نژاد هستند گفت: نخیر احمدی نژاد به عنوان اصولگرا آمد و انصافا عملکرد دولت نهم بهتر از سایر دولتها بود ولی بعد از آن منتقدین بزرگ احمدی نژاد خود اصولگراها بودند.

وی افزود: یعنی اصولگراها حزبی برخورد نمی کنند، چرا که اگر حزبی برخورد کنند، اشتباهات گذشته را تکرار خواهیم کرد.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت