نایت ملودی » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال روزانه » فال روزانه – چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱

فال روزانه

فروردین : امروز ماه در برج اسد کامل است. این قسمت از چارت شما به احساسات و لحظات خوب مربوط می شود. شروع یک دوستی جدید خواهد بود. نترسید همه چیز به سود شما می باشد.

 اردیبهشت : امروز ماه در برج اسد کامل است. در رابطه های گروهی و دوستانه مشکلاتی وجود دارد.سعی کنید خودتان  را در دعواهای دیگران دخالت ندهید. به کارهای خودتان رسیدگی کنید و در این صورت جایی برای نگرانی شما وجود ندارد.

خرداد : امروز ماه در برج اسد کامل است. اگر مراقب نباشید با بسیاری از همکاران و دوستانتان مشکل پیدا می کنید. که واقعاً تاسف آور است. اگر مرادی در اطراف خود دارید مراقب باشید آنها کمی بداخلاق هستند از آنها کمک نخواهید.

تیر : امروز ماه در برج اسد کامل است.این قسمت از چارت شما به مادیات مربوط می شود.شما دوست دارید فقط پول های تان را خرج کنید،فکرنمی کنید بهتر باشد یک حساب پس انداز باز کنید؟شما یک تیرماهی عاقل هستید،چرا باید پولی که با زحمت بدست آوردید برای خرید یک وسیله ای که به آن نیازی ندارید،خرج کنید،در حالیکه می توانید استفاده های بهتری از پول تان ببرید.

مرداد : امروز ماه کامل است. کامل بودن ماه اغلب مهم است اما این بار مسئله نیازمند توجهی بسیار بیشتر از جانب شما می باشد چرا که ماه در علامت خودتان یعنی شیر می باشد. این را به عنوان فرصتی در نظر بگیرید که به شما امکان پاک کردن زندگی تان، از هر گونه مسئله ای که سبب به هم ریختگی آن می شود را بدهد و یا شما را از آن چه که واقعاً خواهان آن هستید دور می کند.

شهریور : زندگی مملو از هیجانات است،شاید هیجانات در فالب افراد ظاهر شوند.شاید با فردی روبرو شوید که تا حدی غیر معمول باشد و یا خصومتی ا ز شما را آشکار کند که خودتان از آن بی خبر بوده اید.سفری طولانی و یا تعطیلاتی را تدارک می بینید که فوق العاده خواهد بود.

مهر : امروز ماه کامل است و در علامت آتشین شر می باشد.این حاکم بر بخشی از چارت شماست که مربوط به روابط دوستی ،ارتباطات اجتماعی و آرزوهایتان برای آینده می باشد.در نتیجه ممکن است شخص به خصوصی ارزش هایش را نزد شما از دست بدهد و یا شما مجبور به پذیرفتن این امر شوید که رویای عشقی زیبایتان هرگز تبدیل به واقعیت نمی شود.متولد مهرماه عزیز به جای این که هر زمان که اتفاق ناخوشایندی رخ می دهد زیر بار نروید بهتر است با واقعیت روبرو شوید.

آبان : ماه کامل درقسمت شغلی چارت شما قرار دارد.یعنی باید دست به کار شوید و در زمینه کاری پیشرفت کنید و از خودتان حمایت کنید.از قدرت تان استفاده کنید و به دیگران نشان دهید که می توانید از زمینه های کاری به اهداف تان برسید.

آذر : امروز ماه کاملی است و این احتیاج شما را به تجربیات جدید واضح تر می کند. بدنبال هر کس یا هر چیزی که احساستان میوید بروید و نترسید اگر مجبور شوید که تنها و بدون پشتیبان اینکار را بکنید کمی خودداری را تمرین کنید اگر در دودلی در مورد اتخاذ یک راه خاص مانده اید.

دی : امروز در صورت فلکی ثور، ماه کامل است و این مطلب می تواند سبب فشار زیادی روی مسائل کاری و مالی شما شود. اگر شریک کاری دارید این احتمال است که بین شما حرف های تندی رد و بدل شود و اگر سوءظنی وجود دارد هر چه زودتر باید حقیقت را کشف کنید.

بهمن : امروز ماه کامل است و این موضوع در ماه مرداد با عنصر آتش اتفاق می افتد . و مربوط به بخش شراکت چارت شما می شود. برای بعضی از شما این موضوع می تواند نشانگر نقطه تحولی در روابط شما باشد و بدون شک همه چیز روبراه می شود. اگر عشقی در زندگی تان ندارید حتماً سعی کنید محبوب و مورد توجه باشید.

اسفند : ماه بدر در اسد می تواند تعدادی ابلیس رها کند. بیش از یک ملکه درام دور شماست یا در خانه یا محل کار و کسی قصد دارد که ویرانی خلق کند لزوماً‌ این شخص به سمت شما نشانه نرفته است . اما شما می توانید گرفتار حمله لفظی شوید.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت