نایت ملودی » سرگرمی » نایت پلاس » جالب انگیز » متفاوت‌ترین سطل های زباله های دنیا + عکس

سطل های زباله شاید هیچ جای تغییری نداشته باشند اما هنوز هنرمندانی هستند که از سطل هم برای خودشان یک هنر می سازند.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، سطل زباله وسیله ای کثیف است که دست زدن به آن هم کمی انسان را اذیت می کند. این سطل های زباله اما وظیفه ای  بزرگ را در خانه به دوش دارند چرا که مانع از بهم ریختگی زباله ها می شوند.

طرح هایی که برای یک سطل زباله ارائه می شود غالبا بدون تغییر هستند چرا که سادگی این وسیله بیشتر از تکنولوژیک یا متفاوت بودنش مد نظر است به همین علت تغییرات زیادی در آن ایجاد نمی شود اما باز هم طراحانی هستند که دست به ابتکار با سطل زباله می زنند.

سطل هوشمند

 متفاوت‌ترین سطل های زباله های دنیا
هوشمندسازی با پیشرفت تکنولوژی در بسیاری از وسیله های اطراف ما رخ داده است و سطل زباله نیز از این هوشمندسازی در امان نبوده است. سطح زباله هوشمند به شما این اجازه را می دهد تا بدون آنکه دستتان به سطل بخورد زباله ها را درون آن بریزید. این سطل همچنین مانع از خروج و پراکندگی آلودگی در فضای اطراف میشود. با نزدیک کردن زباله به سطل و رسیدن به فاصله ۵ سانتی متری درب سطح باز می شود و پس از اتمام کار سریع بسته می شود.

سطل زباله شخصی

 متفاوت‌ترین سطل های زباله های دنیا
“آنا کاردیم” طراح پرتغالی چندی پیش ایده ای بسیار متفاوت برای زباله هایی که به طور روزانه ایجاد می کنیم داد. او بر روی لباس هایی که طراحی میکرد که سوزن تزئینی قرار میداد که این سوزن با اتصال یک تکه پلاستیک به سطل زباله شخصی تبدیل می شد. شما می توانستید تمام زباله های روزانه خود را درون این سطل بریزید تا محیط زیست نیز تخریب نشود.

سطل فشاری

 متفاوت‌ترین سطل های زباله های دنیا

یکی از بزرگترین مشکلات سطل های زباله کمبود فضا در داخل آن هاست. این مشکل مخصوصا در اداره ها که کاغز به میزان زیاد استفاده می شود بیشتر دیده خواهد شد. چندی پیش یک سطل زباله فشاری رونمایی شد که شما می توانستید هر بار که سطل پر می شود درب آن را بسته و سپس با پا تمام زباله ها را فشار دهید تا فشرده شده و فضای بیشتری برای شما ایجاد کند.

سطل زباله خنک

 متفاوت‌ترین سطل های زباله های دنیا
مشکل بزرگی که همیشه با سطل های زباله همراه بوده است بوی بسیار بد آن هاست به همین علت “مینوس” طراحی شده است. این سطل زباله هوای داخل سطل را خنک نگه می دارد تا بوی بد مواد غذایی فاسد شده و یا هر بوی دیگر سطل از بین برود. این سطل یکی از برترین طرح هایی بوده است که تا به حال در مورد یک سطل زباله ارائه شده است.

سطل زباله طلا

 متفاوت‌ترین سطل های زباله های دنیا
دیگر طلاکاری به حدی فراوان شده است که برخی از طراحان سطل زباله ای از طلا می سازند. این سطح توسط “سیلوای فلور” طراحی شده است، تنها ۲۵ عدد از این سطل های گران قیمت را می توانید در دنیا پیدا کنید. اگر قصد دارید یکی از این سطل ها را در خانه خود بگذارید باید بیش از ۱۵ هزار دلار هزینه پرداخت کنید

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت