مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » اخبار » سیاست » حامیان رضا پهلوی به فتوشاپ متوسل شدند + تکمیلی

 طرح تشکیل شورای ملی از سوی رضا پهلوی به شکل محسوسی شکست خورده است و بسیاری از کسانی که با کمیته موقت این شورا اعلام همراهی کرده بودند اخراج شده یا استعفا داده اند.
از دیگر سو با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری در ایران سلطنت طلبان بار دیگر شاخه تروریستی خود را با گروهک تروریستی تندر فعال نموده اند.
با شکست محسوس طرح تشکیل شورای ملی رضا پهلوی، سلطنت طلبان علاوه بر فعال کردن مجدد رادیو تروریستی تندر، فعالیت های رسانه ای خود را در جهت تبلیغ رضا پهلوی با جعل تصاویر ادامه می دهند.

حامیان رضا پهلوی به فتوشاپ متوسل شدند
در همین رابطه ارگان خبری انجمن حمایت از حقوق دموکراتیک زندانیان سیاسی‌ در خارج از کشور با فاحش خواندن شکست شورای ملی رضا پهلوی می نویسد که چندین سایت متعلق به سلطنت طلبان از جمله پارس دیلی نیوز در یک اقدام شاهکار انقلابی‌ برای آنکه به اصطلاح به صورت مستند نشان بدهند که تا چه اندازه رضا پهلوی در داخل ایران محبوبیت دارد با کمک نرم‌افزار فتوشاپ عکس او را بر روی یک اتوبوس متعلق به شرکت واحد تهران الصاق کردند و آن‌ عکس جعلی را در سطح گسترده ‌ای در سایت‌ های خود برای قوت قلب به شاهزاده خود منتشر کردند و در توضیح عکس مدعی شدند که بیش از یک ساعت طول کشید تا پاسدارها بیایند و در طول یک ساعت، هزار نفر تجمع کرده و عکس را تماشا می کردند!

جعل این عکس در حالی صورت می گیرد که تصویر اصلی مربوط به “منصور اسانلو” یکی از فعالان صنفی شرکت اتوبوسرانی در تهران است که ارتباطی با رضا پهلوی و سلطنت طلب ها ندارد.

حامیان رضا پهلوی به فتوشاپ متوسل شدند
پایگاه خبری حقوق انسانی‌ و اولیه بشر همچنین گفته که دقایقی بعد از انتشار عکس اصلی در سایت ایران گلوبال، سایت پارس دیلی نیوز این خبر را از خروجی خود حذف کرده است اما همچنان بقایای خبر در موتور جستجوگر گوگل محفوظ است.

تکمیل خبر:
متاسفانه تصویر درج شده در پایگاه خبری حقوق انسانی‌ و اولیه بشر نیز جعلی بوده و اصل تصویر بدون هیچ عکسی از افراد می باشد.

حامیان رضا پهلوی به فتوشاپ متوسل شدند

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت