نایت ملودی » اخبار » سیاست » صحت خبر تصمیم‌گیری هاشمی برای ورود به انتخابات

وی با بیان اینکه سنایی نیز در تکمیل سخنان تابش بر ضرورت شرکت همه سلایق در انتخابات تأکید کرد، افزود: به گفته سنایی حضور تمام سلایق در انتخابات، جهت افزایش اقتدار نظام ضروری است.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به جزئیات دیروز دیدار نمایندگان با آیت الله هاشمی رفسنجانی که بخشی از خبر آن تکذیب شد، گفت: صداقت خمیر مایه سیاست علوی است که باید ملاک قرار گیرد.

کمال الدین پیر موذن در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به جزئیات دیروز دیدار نمایندگان با آیت الله هاشمی رفسنجانی که بخشی از آن تکذیب شد، گفت: دیروز من به اتفاق آقایان تابش،پزشکیان،مطهری، پورفاطمی، امیری و سنایی برای تبریک سال نو نزد آقای رفسنجانی رفتیم.

نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات تابش در این دیدار ادامه داد: تابش در اظهاراتش به نامگذاری سال جاری مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره و بر ضرورت شرکت همه سلایق سیاسی در انتخابات با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب تاکید کرد.

وی با بیان اینکه سنایی نیز در تکمیل سخنان تابش بر ضرورت شرکت همه سلایق در انتخابات تأکید کرد، افزود: به گفته سنایی حضور تمام سلایق در انتخابات، جهت افزایش اقتدار نظام ضروری است.

عکس هاشمی رفسنجانی

این نماینده مردم در مجلس نهم توضیح داد: در جلسه دیروز که با حضور آحاد مردم برگزار شده بود، یک شخص روحانی از آیت الله رفسنجانی خواست که وضعیت کاندیداتوری خود در انتخابات را مشخص کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه آیت الله رفسنجانی در پاسخ به آن روحانی دو موضوع را مطرح کرد، ادامه داد: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نکته اول، حل مسائل اقتصادی را با توجه به مطالبات مردم از دولت، بانکها و پیمانکاران زمانبر دانست و در نکته دوم نیز با اشاره به حماسه سیاسی خصوصا انتخابات،اعلام کرد که  پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب اعلام نظر می کند.

پیرموذن با تاکید بر اینکه صداقت در سیاست را از امام راحل و رهبر معظم انقلاب یاد گرفتم گفت: آنچه در دیدار دیروز اتفاق افتاد را با خبرنگاران مطرح کردم اما آقای رفسنجانی و دفتر وی تکذیب کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: علاوه بر لزوم ملاک قرار گرفتن صداقت در سیاست به عنوان خمیر مایه سیاست علوی، من شرایط سنی و احوال آیت الله رفسنجانی را برای ریاست جمهوری مناسب نمی دانم.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با تاکید بر اینکه من عضو فراکسیون اکثریت مجلس هستم افزود: من به صورت مستقل و با حمایت حزب موتلفه اسلامی وارد مجلس شدم و به عنوان عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت از هر آنکس که این فراکسیون برای کاندیداتوری ریاست جمهوری انتخاب کند،حمایت خواهم کرد.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت