بهرام رادان پس از مرگ عسل بدیعی پیامی را در خطاب به او نوشت و غم خود را در سوگ از دست دادن این بازیگر عزیز بیان کرد….

بهرام رادان

بهرام رادان از جمله هنرمندانی است که علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی نیز فعالیت می‌کند. رادان در یادداشتی که در صفحه شخصی خود منتشر کرده است از خاطره حضور «عسل بدیعی» در فیلم «شمعی در باد» و رفتن این بازیگر جوان گفته است:

تو این هیاهوى رفتنت، حرفاى مردمى که عاشقانه دوستت دارن و چرندیات یه سرى جاهل، بى‌اختیار یاد خاطره‌اى افتادم مربوط به نوروز ١٣٨٢، سر صحنه شمعى در باد (که اونموقع اسمش بود: سوداى پرواز)

تقریبا سه هفته از فیلمبردارى می‌گذشت و ما کماکان به دنبال بازیگر دختر بودیم. تعداد زیادى رو در نظر داشتیم ولى هیچ‌کدوم جدى نبودند، یادمه که توى پیاده‌روى خیابان ولیعصر، نزدیک میرداماد، تو خلوتى تهرون تو روزاى اول بهار، با خانم درخشنده راه می‌رفتیم و اسامى رو مرور می‌کردیم که یهو من اسم تو رو آوردم.

وقتى خانم درخشنده دلیلم رو پرسیدن، گفتم، عسل بدیعى انگار واقعا خود این نقشه! آسمانیه و هیچ بدى در عمق چشماش نیست، درست مثل دختر قصه ما.

حالا از اونموقع دقیقا ده سال می‌گذره و بیشتر از همیشه مشخص شد که روح پاک تو تا چه اندازه به کالبد خاکى این دنیا متصل نبود، که تا چه اندازه تو سوداى پرواز داشتى.

عسل بانو

مطمئنم که در اون دیار خوشحال‌تری.

سلام من رو به همه برسون بخصوص خسرو شکیبایى که دلم تنگه براى اون خش صداش و على حاتمى و فردین و خلاصه هر کسى که مثل خودت اینجا نیست، ولى یاد و خاطره‌اش ثبته تو تاریخ این سرزمین.

به امید دیدار همکار نازنین

بهرام.

نظرات
12 می 2013 :: ساعت 21:53
سونیا

بهرام جان مشخصه چقد دلت تنگه مشخص از ته وجودت اومده این حرفا قلبم درد گرفت بعد خوندن این متن خدا روحشو شاد کنه

نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت