نایت ملودی » فرهنگ و هنر » سینما ، تئاتر ، تلویزیون » سینما و تلویزیون » سینمای ایران » اخبار سینمای ایران » پطروسیان:عسل بدیعی را دو هفته پیش دیدم،خوشحال نبود

عکس های عسل بدیعی

عسل بدیعی، بازیگر جوان سینمای ایران، روز دوشنبه، ۱۲ فروردین ماه، به دلیل «مسمومیت دارویی» در بیمارستان لقمان تهران درگذشت. ماهایا پطروسیان، بازیگر سینمای ایران می‌گوید که دو هفته پیش عسل بدیعی را دیده بود و «به نظر خوشحال نبود».

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر «انتخاب» ؛ وی می گوید: «من به عنوان یک خانم وقتی می‌بینم کسی ناراحت است یا غمی دارد، درک می‌کنم. احساس می‌کنم (عسل بدیعی) این طوری بود. ولی واقعا بیش از این خبر ندارم».

خانم پطروسیان درباره بازی عسل بدیعی در فیلم «از صمیم قلب» گفت که «وی به کارش خیلی علاقه داشت. واقعا نمی‌توانم از لفظ “داشت” استفاده کنم، چون یک خانم خیلی جوان بود. اون موقع هم خیلی جوان بود و در روزهای خوشحال زندگی‌اش بود. تازه هم با فریبرز عرب‌نیا ازدواج کرده بود».

وی که با یک رادیو برون مرزی صحبت می کرد، افزود: «عسل بدیعی را بازیگری می‌دیدم که همیشه مشتاق است کار خوب انجام دهد، تلاش می‌کرد و به همین دلیل زیاد کار نکرده است. سعی کرده انتخاب کند، کارهای بهتری انجام دهد و با کارگردان‌های خوب کار کند. حتی در تلویزیون که ما تله فیلم‌ها و سریال‌هایی از وی دیدیم باز آنها محدود هستند. احساس می‌کنید که یک وسواس و انتخاب‌گری در کارش وجود داشته است».

عسل بدیعی متولد سال ۱۳۵۶ در تهران بود و در سال ۱۳۷۵ به سینما راه یافت. این بازیگر سینما کار خود را با فیلم «بودن یا نبودن» به کارگردانی کیانوش عیاری آغاز کرد. وی در رشته‌ علوم تغذیه تحصیل کرده بود.

از دیگر کارهای او می‌توان به فیلم‌های  دست‌های آلوده (سیروس الوند)، هفت پرده (فرزاد مؤتمن)، از صمیم قلب (بهرام کاظمی)، شمعی در باد (پوران درخشنده)، پروانه‌ای در مه (محمدجواد کاسه‌ساز)، سربلند (سعید تهرانی) و روز هشتم اشاره کرد.

مهدی احمدی، تهیه ‌کننده سینمای ایران، در گفت‌وگو با فارس گفته است که عسل بدیعی «در زمان حیات‌اش اعضای بدنش را اهدا کرده بود که کارهای مربوط به اهدای اعضاء ایشان در حال انجام است.»

احمدی درباره مراسم خاکسپاری این بازیگر سینما گفت: «هنوز مراسم خاکسپاری قطعی نیست اما احتمالا روز ۱۵ فروردین‌ماه و پس از تعطیلات خواهد بود.»

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت