نایت ملودی » اخبار » جامعه » پیش بینی وضعیت هوا در روز طبیعت؛ مراقب وزش باد باشید

رضعیت هوا - هواشناسی

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه در برخی نواحی کشور شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود، گفت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، برای کل کشور در روز طبیعت، وزش ملایم باد پیش‌بینی می‌شود.

فارس نوشت: عبدالرضا امیدوار شهری اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، طی ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان و فارس بارش‌های پراکنده خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: بر همین اساس برای استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، شمال کردستان، بخش‌هایی از استان اردبیل و همچنین ارتفاعات البرز بارش‌های خفیف و پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی با اعلام اینکه در روز سیزدهم فروردین برای کل کشور وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود، بیان داشت: ۱۳ فروردین ماه در تمامی مناطق کشور وزش باد ملایم خواهیم داشت البته این وزش باد در برخی نقاط و در برخی ساعات از شدت بیشتری برخوردار می‌شود.

امیدوارشهری ادامه داد: باید توجه داشت که در بخش‌های شرقی کشور نسبت به سایر نواحی سرعت وزش باد قابل توجه‌تر خواهد بودد؛ وزش باد در کلان‌شهر تهران قابل ملاحظه نخواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی با اشاره به ادامه‌دار بودن روند افزایش دما در کل کشور بیان داشت:‌ روند افزایش دما در سطح کشور تا روز پنج‌شنبه ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد:‌ به طور کلی در سطح کشور تا روز پنج شنبه در هر روز دمای هوا بین یک تا ۲ درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد اما این روند با ورود سامانه جدید بارشی به کشور متوقف می‌شود.

تاریخ: 01 آوریل 2013
نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: جامعه
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت