سریال دل

در این مطلب در خصوص رکوردزنی جدید سریال دل می گوییم که توانسته هیولا و مانکن را کنار بزند. سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی است که به صورت اپیزود های هفتگی منتشر می شود.

سریال «دل» با ثبت رکورد ۶۰ میلیون دقیقه تماشا در مجموع سه قسمت اول، میزان تماشای سریال های “مانکن” و هیولا” را در مدت مشابه انتشار پشت سر گذاشت.

این آمار با مقایسه مجموع دقایق تماشا در سه قسمت اول انتشار سریال‌های “دل”، “هیولا” و “مانکن” ثبت شده است و نشان می‌دهد که سریال “دل” بیننده بیشتری از سریال‌های “هیولا” و “مانکن” دارد.

به این ترتیب “دل” با ۶۰ میلیون دقیقه تماشا در رتبه اول، “مانکن” با ۴۰ میلیون و ۱۴۶ هزار دقیقه تماشا در رتبه دوم و “هیولا” با ۲۹ میلیون و ۱۰۷ هزار دقیقه تماشا در رتبه سوم پربازدیدترین سریال‌ها در سه هفته اول انتشار قرار گرفته اند.

“دل” به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی جواد فرحانی و مجری طرحی سعید خندق آبادی  با پشت سر گذاشتن “مانکن” و “هیولا”، به پرمخاطب‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی در سه قسمت اول انتشار تبدیل شده است.

حامد بهداد، ساره بیات، یکتا ناصر، کوروش تهامی،بیژن امکانیان، افسانه بایگان، نسرین مقانلو، مهدی کوشکی، علی سخنگو جزو بازیگران این سریال پر مخاطب هستند. لیست بازیگران ” دل ” با حضور سعید راد و هنرمندی”  مهراوه شریفی نیا، لیلا زارع و بهرام افشاری تکمیل شد. گروه نویسندگان آن را هم بابک کایدان و میثم کایدان را شامل می شود.

تاریخ: 24 دسامبر 2019
نویسنده: ملیکا صمدی
برچسب ها: ، ، ،
نظرات
27 دسامبر 2019 :: ساعت 13:37
دانلود سریال the witcher

سلام
به نظر من در حال حاظر سریال دل در ایران و سریال ویچر در خارج
جزو بهترین ها هستن

نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت