نایت ملودی » خانواده » روابط عاطفی » آیین همسرداری » چطور می توان یک مرد را عاشق خود کرد؟

چطور می توان یک مرد را عاشق خود کرد؟

بیایید با خودمان صادق باشیم، گاهی اوقات درک عواطف و احساسات مردان می تواند فوق العاده دشوار باشد. پس بهتر است خودمان را گول نزنیم، اما اگر مردی وجود دارد که به او نظر دارید و در ذهنتان به وی علاقه مند شده اید، راه هایی برای جلب توجه او وجود دارد که دانستنشان خالی از لطف نیست. در این مطلب برخی از راهنمایی ها و ترفندهایی که متخصصان ارتباط و کارآفرینی ارائه نموده اند ذکر خواهد شد تا بتوانید با کمک گرفتن از آن ها توجه مرد مورد علاقه تان را به سوی خود جلب نمایید.

  1. لبخند بزنید

دکتر تینا تسینا، نویسنده کتاب چگونه یک پارتنر خوشحال باشیم و چگونه با یکدیگر تعامل داشته باشیم در این خصوص می گوید به مکان هایی که شما را خوشحال می کنند بروید، جایی که بیشتر احتمال دارد مرد مورد علاقه شما در آن فضاها حضور داشته باشد. در واقع مردان بیشتر جذب زنانی می شوند که آرامش داشته و روحیه ی خوبی داشته باشند و اکثر اوقات با لبخند باشند.

  1. خودتان را در یک گوشه پنهان نکنید

از مخفی کردن خود در گوشه های سالن، در میان مبل و یا گل و گیاه اجتناب کنید. در هر جایی که هستید کاری را برای انجام دادن پیدا کنید فرقی نمی کند که چه کاری باشد فقط سعی کنید در جمع باشید کارهایی مثل وارد شدن در یک بحث گروهی و یا قدم زدن چرا که این امر می تواند توجه مردان را به سوی شما جلب کند و آن ها را متوجه این امر سازد که شما انسانی فعال و اجتماعی هستید و سعی ندارید قایم موشک بازی کنید.

  1. از او کمک بخواهید

به نظر می رسد که از سال ۱۹۵۰ تا کنون، مردان به گونه ای تربیت شده اند که واقعا دوست دارند مفید باشند. در مورد وضعیت چالش برانگیز محل کارتان با او صحبت کنید یا از او بخواهید که یک برنامه ی جالب را به شما توصیه کند. تسینا در این خصوص می گوید: “فکر می کنم سوال کردن در مورد هر چیزی به جز اشتهای مرد مورد علاقه تان می تواند سبب شود که او فکر کند خیلی باهوش است و لذا کمک خواستن از او می تواند بهترین راه برای ایجاد یک رابطه ی عاشقانه باشد.

  1. در مورد سرگرمی های خود صحبت کنید

امیلی هولمز هاون، بنیانگذار باشگاه دوستانه لست فرست، در این خصوص می گوید: در مورد چیزهای مورد علاقه ی خود، مانند نگه داشتن گل های تازه در خانه، ورزش مورد علاقه تان مانند یوگا، خواندن یک کتاب در هر هفته یا داشتن یک خواب خوب، با او صحبت کنید. ممکن است بیان این چیزها به نظر شما مضحک باشد، اما از نظر او می تواند نشانه هایی از داشتن ” زندگی ای آرام و متعادل” باشد که او را به ادامه ی ارتباط با شما دلگرم نماید.

  1. همانند وقتی که با دوستان خود قرار دارید لباس نپوشید

مردها چندان روند مد را درک نمی کنند، بنابراین تاپ دخترانه موج دار بدون آستین خود را برای شب های دخترانه تان نگله دارید. بهترین راه برای جلب توجه پسرها این است که چیزی بی نظیر مانند یک لباس کلاسیک راحت بپوشید.

  1. گه گاه با او تماس چشمی داشته باشید

هم تسینا و هم هاون به تاثیر تماس مستقیم چشمی کلاسیک اعتراف کرده اند. یک تماس چشمی صحیح باعث می شود که او هم به شما علاقه مند شود پس این آیتم را هرگز فراموش نکنید.

  1. از بیان چیزهای آشکار اجتناب کنید

اگر مردی که به او علاقه مند شده اید از لباسی که به تن کرده اید تعریف کرد، نباید به صحبت در مورد نام برند لباستان بپردازید، زیرا ممکن است کلامتان رنگ و بوی مادی به خود بگیرد. اگر او چنین حرفی را پیش کشید شما باید بلا فاصله بگویید که خوشحالید که او تا این حد نکته بین است و فورا حرف را عوض کنید. همین امر در مورد غذا و نوشیدنی نیز صادق است. حتی اگر به جذاب ترین کافه ها و رستوران ها رفتید، باید بیشتر در مورد نقاط مشترکتان صحبت کنید نه فضای رستوران. در این صورت صحبت شما به جاهای جالبی خواهد رسید و نقاط مشترک زیادی را خواهید یافت که می تواند به ادامه ی رابطه کمک کند.

  1. به تنهایی و یا با یکی از دوستانتان بیرون بروید

تسینا در این خصوص می گوید که اگر همیشه با گروهی از دوستان خود بیرون بروید و خود را در میان آن ها احاطه کنید تنها شدن و احتمال گرفتن پیشنهاد از طرف فردی که از او خوشتان آمده بسیار کمتر می شود. اگر همیشه با گروه بیرون می روید، سعی کنید کمی از آن ها فاصله بگیرید یا راهی برای وقت گذراندن با خودتان بیابید. پس از آن با گفتن چیزی جذاب در مورد مردی که از او خوشتان آمده و یا اظهار نظر در مورد صحبت هایش نظر او را به سوی خود جلب نمایید. در هنگام اظهار نظر هوش و شخصیت خود را هم نشان دهید نه این که فقط سعی کنید نظری داده باشید. این ها همه باعث می شوند که یک زن شاداب و با طراوت و امروزی به نظر آیید که هیچ کس دوست ندارد هم کلامی با او را از دست بدهد.

  1. تشکر کنید

به نظر لوری زاسلو و جنی زوچر، بنیانگذاران شرکت تولیدی پروژه سول میت، زمانی که زنان از مردان تشکر نمی کنند آن ها واقعا ناراحت می شوند. زوچر در این خصوص می گوید: “حتی با اعتماد به نفس ترین مرد ها نیز نیاز به تشکر دارند.” البته نیازی نیست که شما همان لحظه از او تشکر کنید بهتر است شماره تلفن او را بگیرید و بعد در یک پیام کوتاه برای نوشیدنی که برایتان خریده بود از او تشکر کنید. این یک راه آسان برای قدردانی و تشکر از کسی است که از او خوشتان آمده و علاوه بر این، راه را برای ادامه ی ارتباط با او باز می کند.

  1. گوشی خود را کنار بگذارید

دنیای ما دنیایی فوق العاده کوچک است، و اگر اندکی کار با اینستاگرام و استوری گذاشتن خود را کنار بگذارید، شاید بتوانید کسی را ملاقات کنید که درست در رو به روی شما نشسته است. حتی اگر شما در آسانسور هستید، به جای این که با تلفنتان ور بروید، به اطراف نگاه کنید و ببینید چه کسی در اطراف شما است. این کار برای جذب یک پسر به سوی خودتان بسیار بهتر از چسبیدن به اسنپ چت و یا اینستاگرام است چرا که شما را فردی باهوش تر جلوه می دهد که به فضای مجازی وابسته نیست.

  1. چیزهایی که دوست دارید را به کافی شاپ مورد علاقه تان بیاورید

به عنوان مثال می توانید کتاب مورد علاقه تان را به کافی شاپ ببرید. به گفته ی اما تسلر، مؤسس شرکت خاستگاری The Ring of Dating ، با این کار به فرد مورد علاقه تان یک دلیل قانع کننده برای شروع رابطه خواهید داد. اگر به خواندن کتاب های عادی علاقه ای ندارید، یک کتاب شعر، مجله یا هر سرگرمی ای که دوست دارید را با خود به کافی شاپ بیاورید.

  1. از جواهرات عجیب و غریب استفاده کنید

بسیاری از مردان تمایل دارند تا سر صحبت را با شما باز کنند، بنابراین اگر شما چیزی چشم گیر و یا عجیب و غریب به تن کرده باشید آن ها می توانند از آن برای باز کردن سر صحبت استفاده کنند. گوشواره های جالبی با حلقه های بزرگ به گوش بیندازید و از لباس هایی با طرح های عجیب غریب و چشمگیر استفاده کنید تا بتوانید نظر مردان را به سوی خود جلب کرده و راه را برای صحبت باز کنید.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت