نایت ملودی » خانواده » دکوراسیون و خانه داری » اصول دکوراسیون » به کمک اصول فنگ شویی در فضای منزلتان تعادل برقرار کنید

به کمک اصول فنگ شویی در فضای منزلتان تعادل برقرار کنید

فنگ شویی به آئین و باور مردمان شرق آسیا، به ویژه اهالی چین باستان برمی گردد. مطابق یا آیین فنگ شویی، پاکیزگی، روشنایی و هماهنگی، تناسب و نظم میان اشیا و لوازم، یک جریان و موجی از انرژی «چی» (انرژی بی‌مرزی حیات و کیهانی برای سلامت و زیبایی و موفقیت) را در منزل و محل کار شما ایجاد می کند که نتیجه آن شادی، حال خوب، موفقیت و امید به زندگی روز افزون است.

«فنگ‌شویی» در لغت به معنای «باد و آب» است. بر اساس این باور، حرکت باد و آب و به‌کاربردن درست عناصر، انرژی خوبی در محیط زندگی ما ایجاد می‌کند. اصول فنگ شویی را در تمام گوشه‌وکنار خانه و محل‌ کار می‌توان اجرا کرد، اما معمولا قوانین فنگ‌شویی در ابتدا برای تازه‌کارها کمی پیچیده و گیج‌کننده به نظر می‌رسند.

فنگ شویی در واقع یعنی ایجاد تعادل و هارمونی در عناصر خانه. همان چیزی که همه ما دائم برای آن تلاش می کنیم. پس اگر به دنبال ایجاد هارمونی در خانه خود هستید اصول زیر را بخوانید.فنگ شویی در واقع یعنی ایجاد تعادل و هارمونی در عناصر خانه می باشد

استفاده از رنگ طلایی

رنگ طلایی سمبل نعمت و فراوانی است و درخشش آن انرژی و اعتماد به نفس می دهد. پس برای جذب ثروت کمی هم از رنگ طلایی در خانه استفاده کنید.

طراوت بخشیدن به فضای خانه

زمانی که احساس منفی دارید به دنبال راهی برای تازه کردن هوای خانه باشید. به عنوان مثال شمع موم روشن کنید یا روغن اسطوخودوس. از هر روشی که استفاده می کنید باید لحظاتی را ریلکس شوید و تمام افکارتان را آزاد کنید.

استفاده از رنگ ها

واقعیتی که همه می دانند این است که استفاده از رنگ های متفاوت در فضا هارمونی ایجاد می کند و به فرد روحیه می دهد.

وسائل را زیر تخت نریزید

به هم ریخته بودن زیر تخت مانع از جریان انرژی در اتاق خواب می شود. اگر زیر تخت همیشه مرتب باشد هم انرژی بیشتری دارید و هم هنگام خواب حس سبکی می کنید.اگر زیر تخت همیشه مرتب باشد هم انرژی بیشتری دارید و هم هنگام خواب حس سبکی می کنید

استفاده از چراغ های رو به بالا

استفاده از چراغ هایی که نور آن ها به سمت بالاست انرژی را تقویت می کند و جلوی احساسات منفی را می گیرد. به خصوص در روزهای تاریک زمستانی.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت