نایت ملودی » سرگرمی » نایت پلاس » دانستنی ها » چگونه چمدان مسافرتی مناسبی انتخاب کنیم؟

چگونه چمدان مسافرتی مناسبی انتخاب کنیم؟

برای رفتن به مسافرت یکی از اصلی‌ترین وسایلی که حتما به آن احتیاج پیدا خواهید کرد انواع چمدان، ساک‌های مسافرتی و کیف‌های بزرگ است. دنیای چمدان‌ها آنقدر گسترده و هیجان‌انگیز است که شاید تا به حال به آن فکر هم نکرده باشید. تهیه چمدان از آن خریدهایی است که با یک انتخاب درست سال‌ها همراه‌تان خواهد بود، به همین خاطر برای خریدش حسابی باید زمان بگذارید و سرسری از کنارش نگذرید.

چمدان، کوله یا ساک همگی از وسایل ضروری هر نوع سفری هستند. مهم نیست با چه وسیله ای یا به چه نوع سفری می روید. از مسافرت های هوایی و دریایی و ماشینی گرفته تا اقامت در هتل یا چادر های ماجراجویانه، در تمامی سفر ها به چمدان، کوله یا ساک مسافرتی مخصوص برای حمل وسایل مورد نیاز آن سفر احتیاج داریم. در این مقاله به چند نکته مفید درباره نحوه انتخاب این وسیله می پردازیم.

کیف جادویی

قابل حمل بودنبه دست آوردن یک کیف منحصر به فرد به این معنا نیست که تمام وسایل شما در یک ساک، چمدان یا کوله جا می شوند. هدف این راهنما بهینه سازی وزنی است که با خود حمل می کنید. بدون شک آموختن روش های تا کردن بهینه لباس و جا سازی هم کمک بزرگی می کند. اما هدف ما در این مطلب انتخاب بهترین کیف ممکن برای مقصود شماست.

۳ قانون مهم در انتخاب کیف مناسب سفر

کیفیت:

چمدان های بیچاره در هر سفری در حال له شدن به سر می برند. فرودگاه ها که هر ازگاهی از روی ریل می افتند و در هنگام بارزنی ضربه می بینند. در سفر های شخصی تر هم، کوله ها از تلنبار شدن در صندوق های تنگ و تاریک شکایت می کنند. بنابراین انتخاب جنس بدنه باکیفیت ساک های مسافرتی عامل مهمی است.

ظرفیت:

هدف نهایی این کیف ها جا دادن وسایل مورد نیاز شماست. برخلاف آنچه تصور می کنید، کیف های بسیاری در این امر شکست می خورند و انتظار شما را برآورده نمی کنند.

قابل حمل بودن:

کیف مسافرتی باید به راحتی قابل حمل باشد. کسانی که به سفرهای کاری کوتاه مدت عادت دارند، به خوبی با این قضیه کنار آمدند. یک مسافر موفق در پیدا کردن توازنی بین تضاد قانون ظرفیت و قابل حمل بودن است. چمدان های زیر در کنار قابل حمل بودن، از نظر اقتصادی می توانند گزینه مناسبی باشند.

جنس چمدان :

جنس چمدان پارچه های نایلونی جنس رایجی برای انواع کیف های مسافرتی رایج هستند. برندهای معتبر جنس های سخت و ماندگاری تولید می کنند. اگر طرفدار جنس چرم هستید، خبرهای خوب و بدی برای شما داریم.

خبر خوب اینکه حس و بویی که چرم طبیعی می دهد غیر قابل قیاس است. خبر بد اینکه چمدان یا کیف ساخته شده از چرم وزن بسیار سنگین تری به نسبت نایلون دارد و با قانون قابل حمل بودن در تضاد است.

اهمیت زیپ :

اهمیت زیپ بیشتر چمدان ها و کوله ها و ساک ها با زیپ بسته می شوند و یا به نحوی زیپ در آن ها استفاده می شود. در مورد کیفیت یا نوع زیپ، هر برندی ادعاهای خاص خود را دارد. اما در بحث تعمیرات کیف، قسمت زیپ و قفل ها بیشتر از همه مشتری دارند. بهترین راه تشخیص انتخاب محصول و برندی است که خدمات پس از فروش بهتری دارد.

اهمیت زیپ بیشتر چمدان ها و کوله ها و ساک ها با زیپ بسته می شوند

ابعاد مستطیلی نه مثلثی :

ابعاد مستطیلی نه مثلثی همانطور که گفته شد، قانون «ظرفیت» هدف نهایی یک کیف مناسب است. برای سفر های طولانی تر و هنگامی که می خواهید از ظرفیت بیشتری برخوردار باشید، به دنبال شکل و شمایل مکعبی تر بگردید. کوله ها یا ساک های دارای زوایای منحنی، فضای بسیاری را از دست می دهند. اگر هنوز متقاعد نشدید به اثاث کشی ها توجه کنید. برای اثاث کشی ها حداکثر ظرفیت ملاک است. بنابراین از جعبه های مستطیل یا مربع شکل استفاده می کنید. در انتخاب یک کیف جا دار هم تلاش کنید در حین زیبایی، جادار ترین را انتخاب کنید.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت