نایت ملودی » سفر وگردشگری » دانستنی های سفر » راهنمای گردشگری و سفر در فصل زمستان

راهنمای گردشگری و سفر در فصل زمستان

اگر تا به حال در زمستان به سفر نرفته اید،در این زمان اولین گام را برداشته تا لذت سفر در زمستان را نیز تجربه کنید. ممکن است برای سفر در این فصل تجربه ای نداشته باشید، پس برای آماده سازی لازم است نکات کارآمد این مقاله را مطالعه کنید …

سفر در آب‌وهوای سرد، سفر به شهرهای عجیب برفی در زمستان، و بازار تعطیلات و چراغ‌های زرق‌وبرق دار در کریسمس تو راه است؛ اما مرگ، انجماد، زود فر رسیدن تاریکی و ترس به این معنی است که باید از قبل آماده باشید. در ادامه به ۸ تا از ملزومات سفر در زمستان اشاره خواهیم کرد که می‌تواند سفر زمستانی شما را ایده آل کند. پس با کوله‌پشتی همراه باشید!

۱٫ لباس گرم و منعکس‌کننده
اولین قلمی که هنگام سفر زمستان باید به همراه داشته باشید، لباس گرم و منعکس‌کننده نور است. در ایام زمستان هوا سرد است و آفتاب نیز زود غروب می‌کند. سعی کنید از لباس‌هایی استفاده کنید که در تاریکی شب بدرخشند و نور را به خوبی منعکس می‌کنند. این باعث می‌شود که هنگام پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری به خوبی دیده شوید و لباس گرم خوبی نیز در اختیار داشته باشید.

اولین قلمی که هنگام سفر زمستان باید به همراه داشته باشید، لباس گرم و منعکس‌کننده نور است

۲٫ دستکش زمستانی
دستکش‌های زمستانی نسبت به دستکش‌های معمولی گرم‌تر هستند و اگر می‌خواهید سرد شدن و یخ زدن انگشت خود را احساس نکنید از یک جفت دستکش زمستانی استفاده کنید. دستکش‌های زمستانی دارای یک لایه عایق رطوبت هستند که مانع از ورود رطوبت می‌شوند. در داخل این دستکش‌ها از دولایه عایق استفاده شده است که باعث می‌شود دست‌ها را گرم و خشک نگه دارد.

اگر می‌خواهید یخ زدن انگشت خود را احساس نکنید از یک جفت دستکش زمستانی استفاده کنید

۳٫ باطری ذخیره
گوشی‌های هوشمند همانند ما انسان‌ها به سرمای هوا حساس هستند و باطری آنها ضعیف می‌شود. برای فرار از این مشکل همراه داشتن یک باطری ذخیره یکی از ضروریات سفر زمستان است. وجود گوشی هوشمند یا باطری می‌تواند در شرایط اضطراری جان یک فرد را نجات دهد.

همراه داشتن یک باطری ذخیره یکی از ضروریات سفر زمستان است

۴٫ کرم مرطوب‌کننده برای لب و صورت
هوای سرد و خشک باعث خشک شدن صورت و درنهایت ترک برداشتن آن می‌شود، اما با استفاده مداوم از کرم‌های مرطوب‌کننده می‌توانید به‌راحتی از این مشکل و زخم آزاردهنده آن فرار کنید.

کرم مرطوب‌کننده برای لب و صورت هنگام سفر های زمستانی همراه داشته باشید

۵٫ بسته رانندگی در زمستان
این بسته‌ها به صورت یک کیف کوچک هستند که برای رانندگی در زمستان ایده آل هستند و اگر در یکی از شب‌های زمستان گیر بیافتید، می‌تواند جان شما را نجات دهد. این بسته حاوی ۶۶ قطعه مختلف مانند بیل تاشو، پتو، منو و غیره است که حتی در طوفان نیز کاربرد دارد.

این بسته‌ها به صورت یک کیف کوچک هستند که برای رانندگی در زمستان ایده آل هستند

۶٫ گرم‌کن پا
پا یکی از نقاط ضعف بدن در فصل زمستان است و اگر تجهیزات لازم برای گرم کردن آن نداشته باشید، به سرعت یخ می‌زند. گرم‌کن پا یکی از گزینه‌های فرار از یخ زدن پا است که می‌توانید داخل کفش بیاندازید و به مدت ۹ ساعت از گرمای آن لذت ببرید. این گزینه برای اسکی و کوهنوردی عالی است.

گرم‌کن پا یکی از گزینه‌های ضروری سفر های زمستانی که می‌توانید آن را داخل کفش بیاندازید

۷٫ شال گردن
یک روسری یا شال گردن بزرگ می‌تواند در طول سفر زمستانی بسیار مفید باشد. برخی از شال‌گردن‌ها نه‌تنها نقش گرم‌کنندگی خود را ایفا می‌کنند، بلکه دارای جیب نیز هستند و می‌توانید برای گرم کردن دست‌ها از آنها استفاده کنید.

یک روسری یا شال گردن بزرگ می‌تواند در طول سفر زمستانی بسیار مفید باشد

۸٫ بسته غذایی اضافی
زمانی که در سفر زمستانی خود از یک دوز اضافی از ویتامین c بهره می‌برید، بدین معنی است که یک شانس بیشتر برای مقابله با سرما به خودتان می‌دهید. امروزه بسته‌های غذایی متنوعی در بازار ارائه می‌شوند که می‌توانید برای سفرهای زمستانی خود به همراه داشته باشید.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت