امنیت در خرید و فروش بیت کوین با مهران بیت

بسیاری از سایت هایی که “بازار مبادله بیت کوین” نامیده می شوند، به مردم امکان خرید یا فروش بیت کوین با استفاده از ارزهای مختلف را می دهند. اما امنیت این سایت ها از هرچیزی مهم تر است. مهران بیت یکی از معتبر ترین سایت ها در زمینه ی خرید و فروش ارز های دیجیتال در ایران است که به صورت کاملا تخصصی و طبق استاندارد های اکسچنج های معتبر دنیا بر روی ارز هایی همچون پرفکت مانی، وچر پرفکت مانی، وب مانی، بیت کوین،  اتریوم، تتر و … فعالیت دارد .

بیت کوین چیست؟

بیت کوین یک واد پول جدید یا به عبارتی یک نوع ارز دیجیتالی است که در ژانویه سال ۲۰۰۹ توسط یک شخص ناشناس با استفاده از نام مستعار Satoshi Nakamoto ایجاد شده است. بیت کوین توسط هیچ بانک یا دولت صادر و پشتیبانی نمی شود ولی امروزه بین مردم محبوبیت بالایی دارد و این محبوبیت باعث شده صدها ارز مجازی دیگر ره اندازی شود. برخی مردم به امید افزایش ارزش این پول در آینده، آن را خرید و نگهداری می کنند.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یک سرویس پرداخت بین المللی و بسیار پیشرفته در کشور پاناما است که ده ها میلیون کاربر در سر تا سر دنیا دارد و به کاربران این امکان را می دهد که به صورت ایمن، پرداخت ها و نقل و انتقالات مالی خود را درفضای اینترنت انجام دهند و فرصت های منحصر به فردی را برای کاربران اینترنت و صاحبان مشاغل اینترنتی فراهم می کند. به کمک پرفکت مانی میتوانید بدون محدودیت از هرجای دنیا خرید کنید یا به هر مقداری که می خواهید پول جا به جا کنید. یکی دیگر از امکانات بسیار مفید پرفکت مانی، خرید و فروش بیت کوین است

مزایای پرفکت مانی

خیلی از سیستم های پرداخت بین المللی مانند پی‌پل، ایران و چند کشور دیگر را تحریم کرده اند و قادر به ارائه ی خدمات به آنها نیستند. اما پرفکت مانی چون از قوانین آمریکا پیروی نمی کند، این تحریم ها را برای ایران اعمال نکرده است و حتی در ایران نمایندگی رسمی دارد و می توان به راحتی از امکانات آن بهره برد.

کسب در آمد از طریق رزهای دیجیتال

کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال امروزه بسیار فراگیر شده است. در سایت مهران بیت روزانه اطلاعات مفید زیادی در ارتباط با انواع ارز های دیجیتال و جزئیات مربوط به آن ها منتشر می شود. با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را در ارتباط با این ارزها و روش های استخراج آن در اختیار شما بگذاریم. همچنین ارائه ارزهای متنوع، قیمت مناسب، پشتیبانی با کیفیت و سادگی استفاده از سایر خدمات از جمله مزایایی است که مهران بیت را از رقبای خودش متمایز می کند.