محصولات نارگستر

امروز به معرفی محصولات شرکت صنایع شیمیایی نارگستر میپردازیم. آتش بازی
که این شرکت و مجموعه چه تولیداتی دارند و کدام مورد مصرف مستقیم ماست.
محصولات نارگستر به سه دسته کلی اقلام نورافشانی، مواد شیمیایی و باروت سیاه تقسیم بندی میشن.
که از کل این محصولات فقط اقلام نورافشانی مورد بحث ما قرار میگیره.
اقلام نورافشانی به چهار دسته آبشار ها،کهکشان ها ،چلچله ها و لوازم چهارشنبه سوری تقسیم بندی میشن.
اول باید بگم که “آبشار” در زمینه آتش بازی با آبشاری که در طبیعت شما میشناسید فرق داره یه جورایی باید اسمش فواره میشد اما خوب آبشار نام گذاری شده و کاریش هم نمیشه که ، البته مصرف کننده ها هر چی دوست دان صداش میکنن مثلا کوزه، کوزه جنی،فشفشه، فواره و… نام گذاری میشه.
آبشار ها دو مدل دارن یا آبسار سرد هستن یا آبشار گرم
آبشار سرد : به خاطر داشتن مواد اولیه متفاوت تر از آبشار های دیگر هم نوع سوختشان به صورت جرقه ای سرد می باشد و رنگ آتش این محصولات سفید و نقره ایی میباشد. دردو نوع آبشار سرد فیتیله ایی و آبشار سرد برقی هستند.
آبشار سرد برقی بیشتر مصرفش برای تالار های عروسی می باشد و البته برای افتتاحیه و اختتامیه ها به صورت همزمان با ریموت کنترل و یا برق روشن میشوند.
آبشار سرد فیتیله ایی همون مصرف را دارد بدون اینکه بشود به صورت همزمان عمل کند. این مورد بیشتر مصرف عمومی دارد که میشود برای عروسی ها و جشن ها با فیتیله روشن میشود ول یهمان کاربرد سرد بودن و سفید و نقره ایی بودن را داراست.
آبشار های گرم: آبشار های گرم از کوچک ترین مورد ها برای چهارشنبه سوری تا بزرگترین مورد با نام آبشار توسکا هستند که به مدات زمان سوخت ۶۰ثانیه و با ارتفاع ۹ متر آتش بازی دارد.
آبشار ارغوان :در بسته های ۴ عددی با ارتفاع آتش ۱٫۵تا ۲ متر و مدت زمان سوخت ۲۰ثانیه با جرقه های رنگی و مناسب برای چهارشنبه سوری
آبشار اطلس: در بسته های ۲عددی با ارتفاع آتش ۲تا۲٫۵ متر و مدت زمان ۲۵تا۳۰ثانیه با جرقه های رنگی و مناسب برای چهارشنبه سوری. مناسب چهارشنبه سوری یعنی کودکان بالای ۶ سال هم میتوانند استفاده کنند البته درحضور والدین.
آبشار مینا: این محصول با مدت زمان سوخت ۲۵ ثانیه و با ارتفاع آتش ۳ متر جز رده ایی میوشد که بجز برای چهارشنبه سوری در موارد عروسی و افتتاحیه هم کاربرد دارد.
آبشار رز: این محصول با مدت زمان سوخت ۳۰ثانیه و با ارتفاع آتش ۳٫۵ متر این مدل ها دارای حجم زیادی از آتش هستند که مناسب برا ی عروسی ها و افتتاحیه ها هستندو همینطور چهارشنبه سوری
آبشار شقایق : از محبوب ترین مدل های آبشار است این مدل با مدت زمان سوخت ۴۰ثانیه و با ارتفاع آتش ۴ متر و حجمی مناسب از آتش و با جرقه های رنگی میسوزد و بیشترین مصرف برای عروسی ها را دارد.
آبشار سرو: مدل محبوب ماست از نظر مدت زمان سوخت به ۶۰ثانیه میرسد و از نظر ارتفاع به ۵ متر میرسد ، حجم مطلوب از آتش بازی و جرقه های رنگی بهترین کار برای عروسی و افتتاحیه و آتش بازی لذت بخش.
دو مدل آبشار گرم رده سنگین هم داریم که به معرفی اون ها می پردازیم.
اول آبشار طاووس : با وزن حدود ۱ گیلوگرم با حجم آتش حدود ۷۵ سانتیمتر با ارتفاع آتش ۶متر و با زمان سوخت ۴۵ ثانیه اما در مرحله اول سوخت به صورت جرقه های ستاره ایی شکل شروع میشود و در مرحله بعدی آتش بازی ارتفاع بالا و حجم بیشتر و نور بیشتر انجام میگیرد بهترین مدل برای افتتاحیه ها
آبشار توسکا: این آبشار با وزن ۲ کیلوگرم با حجم آتش حدود ۹۰سانتی متر با ارتفاع آتش ۹ متری و با زمان سوخت ۶۰ ثانیه که مانند آبشار طاووس اول سوخت به صورت جرقه های ستاره ایی شکل بوده و بعد آتش تا ارتفاع ۹ متر و حجم به مراتب بیشتر شکل میگیرد. نوراین محصول و آتش و رنگ خاصش به بهترین محصول آتش بازی زمینی تبدیل شده است.