اگر در فکر خرید اتومبیل کادنزا کیا موتورز هستید، باید در مورد فروشگاه هایی که لوازم استوک کادنزا را ارائه می کنند، بیشتر بدانید.

خرید قطعات و لوازم استوک اتومبیل های خارجی و وارداتی، مانند لوازم استوک کادنزا محصول کیا موتورز و یا قطعات استوک هیوندا و یا سانتافه و سراتو، برای مالکین این خودرو ها، از محبوبیت و تقاضای بالا برخوردار است. فلذا فروشگاه های استوک مارکت فعال در زمینه خودرو و اتومبیل، بسیاری از این قطعات ضروری از قبیل لوازم استوک کادنزا را به مشتریان خود، ارائه می دهند.

لوازم استوک کادنزا را در لیست خرید های اصلی خود قرار دهید، اگر مالک اتومبیل کادنزا هستید.

کادنزا، یکی از ماشین های عالی و از جمله تولیدات شرکت کیا موتورز کشور کره جنوبی است؛ که به عنوان یک اتومبیل لوکس وارداتی، علاوه بر کیفیت عالی، از ظاهر زیبا و امکانات رفاهی و امنیتی برای سرنشینان، بهره می برد. اگر می خواهید در قبال یک هزینه خوب، اتومبیلی با کیفیت، عالی و شکیل داشته باشید، کادنزا را در لیست گزینه های خود قرار دهید.

البته مسلم است که این اتومبیل نیز با وجود کیفیت بالا، مانند هر خودروی دیگری نیاز به رسیدگی و مراقبت نیز دارد، و در این راستا گاهی باید برخی قطعات و لوازم آن تعویض گردد، و مسلما تهیه قطعات و لوازم استوک کادنزا یکی از گزینه های مناسب برای سرویس این اتومبیل است؛ زیرا که از لحاظ هزینه نیز، می تواند به نفع مالکین باشد.

شکل ۱: کادنزا اتومبیل جادار، شیک و با کیفیت از کمپانی کیا موتورز است.

کادنزا اتومبیل لوکس و گران قیمتی است، که تهیه قطعات آن نیز به صرف هزینه بالاتری نسبت به اکثر اتومبیل های موجود در بازار خودروی ایران، نیاز دارد. پس احتمالا لوازم استوک کادنزا، چیزی است که مالکین این خودرو خواه ناخواه، ممکن است بدان احتیاج پیدا کنند.

تهیه و خرید لوازم استوک کادنزا

امکان خرید لوازم استوک کادنزا، فرصتی است برای صاحبان این اتومبیل تا با دسترسی به قطعات با کیفیت، مبلغ کمتری را برای خرید آن ها هزینه نمایند.

همانطور که اشاره گردید، کادنزا، محصول کیاموتورز کره جنوبی است، که از سال ۲۰۱۰ تولید می شود. موتور این اتومبیل ۲۹۳ اسب بخار قدرت دارد، دنده آن اتومات با ۶ مرحله سرعت می باشد، کادنزا مدل ۲۰۱۷ دارای دنده ۸ سرعته اتوماتیک است. از امکانات رفاهی آن، می توان به گرم کننده و خنک کننده صندلی های عقب و جلو، گرم کن فرمان، سانروف، پرده عقب برقی، اشاره نمود. همچنین دوربین ۳۶۰ درجه کمکی، سیستم صوتی حرفه ای با ۱۲ بلندگو، ترمز خودکار اضطراری، سیستم هوشمند خودکار نور بالا و … نیز از جمله دیگر امکانات این اتومبیل فوق العاده زیبا و پیشرفته می باشد که راحتی و امنیت سرنشینان را فراهم می آورد.

این اتومبیل، با سایزی بزرگ و فضای جادار، با ظاهری شیک و حرفه ای جزء تولیدات درخشان کیا موتورز می باشد. کادنزا جلو دیفرانسیل است.

اگر مالک یکی از مدل های اتومبیل کادنزا هستید و یا قصد خرید این خودروی زیبا و بی نظیر را دارید، شما می توانید لوازم استوک کادنزا برای بدنه و یا موتور از قبیل چراغ خطر عقب، چراغ مه شکن، چراغ جلو و عقب، جلو پنجره، و سایر لوازم استوک کادنزا را از سایت فروشگاه های استوک مارکت  مانند فروشگاه استور استوک، به صورت آنلاین و با قیمت های مقرون به صرفه و آپدیت شده مطابق با بازار روز قطعات اتومبیل، تهیه نمایید.

شکل ۲: لوازم استوک کادنزا با قیمت مناسب در فروشگاه استور استوک عرضه می شود.

 

آیا در جستجوی لوازم بدنه استوک سراتو هستید؟

کیا سراتو، از سال ۲۰۰۳ توسط شرکت کیا موتورز کره جنوبی، تولید می گردد و تاکنون نیز در میان اتومبیل های پر طرفدار بازار خودروی جهان به خصوص در ایران، جای دارد. در ابتدا، کیا سراتو، برای چند سال، در مدل های کوپه و سدان، طراحی و عرضه گردید. اما در سال ۲۰۱۶ کمپانی کیا موتورز تولید مدل کوپه سراتو را متوقف نمود. کیا سراتو، تاکنون در سه نسل تولید شده است، که نسل دوم آن در ایران توسط شرکت خودروسازی سایپا مونتاژ می شود، و این مدل از سراتو در دو نوع دنده اتومات و دنده دستی، در بازار موجود می باشد.

این خودرو دارای سانروف، سیستم تعویض دنده پشت فرمان، جی. پی. اس. و سنسور و دوربین عقب می باشد، صندلی های آن پوشیده از لایه چرم بوده و خودرویی است که برای یگان های نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی ایران، استفاده می شود.

لوازم بدنه استوک سراتو، با توجه به گسترش محبوبیت این خودرو در میان مالکین اتومبیل و رانندگان ایرانی، از تقاضای بالایی در بازار فروشگاه های استوک اتومبیل، من جمله فروشگاه استور استوک، برخوردار است. این قطعات شامل لوازمی مانند درب صندوق عقب سراتو، چراغ ها و چراغ خطر عقب ماشین و … می باشد.

شکل ۳: سراتو از کمپانی کیا موتورز

 

آنچه باید برای خرید لوازم استوک سانتافه با قیمت مناسب، بدانید.

سانتافه، محصول شرکت هیوندای کره جنوبی است، این ماشین از زمان تولیدش در سال ۲۰۰۱ به یکی از خودروهای محبوب خانوادگی در آمریکای شمالی بدل گشت. در ایران نیز، سانتافه یکی از مدل اتومبیل های وارداتی محبوب است، به خصوص برای آنهایی که به ماشین شاسی بلند علاقه دارند و یا به صورت جمعیتی تردد می کنند.

سانتافه در چهار نسل ( ورژن ) تا کنون تولید شده است. موتور آن ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ است، با قدرت حداکثر ۱۸۸ اسب بخار، دنده ۶ مرحله ای اتوماتیک و دستی، با سرعت ۱۹۰ کیلومتر در ساعت، از چهار کیسه هوا بهره می برد.

سانتافه، امکانات رفاهی مختلفی از قبیل پرده برای هر چهار شیشه، کروز کنترل، دوربین عقب، سقف پانوراما، دکمه استارت، گرمکن صندلی، آینده های الکتروکرومیک و نیز روکش چرم برای صندلی ها را دارا می باشد.

لوازم استوک سانتافه، به عنوان قطعات مورد نیاز برای یک خودروی محبوب در میان ایرانی ها، در بسیاری از فروشگاه های استوک مارکت یافت می شود. قطعات سانتافه مانند چراغ جلو، چراغ خطر عقب، لوازم مربوط به موتور، لوازم بدنه و اکسسوری ها، آینه بغل ها، جلو پنجره، چراغ مه شکن، درب موتور، گلگیر و … از جمله قطعات استوک سانتافه می باشد، که در سایت های استوک مارکت آنلاین مانند فروشگاه استور استوک به مشتریان ارائه شده و با قیمت های بسیار مناسب و با کیفیت عالی، به صورت آنلاین در اسرع وقت، در دسترس خریداران قرار می گیرد.

شکل ۴: سانتافه اتومبیل محبوب ایرانی ها