اگر ترجیح می دهید کاشی و سرامیک را برای ساختمان، ملک مسکونی و تجاری خود انتخاب کنید اما با دغدغه های مربوط به آن که قطعا کیفیت، زیبایی و قیمت خواهد بود روبرو هستید و هر چه در بازار می گردید به گزینه ای که مد نظرتان است نمی رسید ما به شما روشی نوین و خرید آنلاین انواع کاشی و سرامیک در وب سایت ایران سرام را پیشنهاد می کنیم.

نکات زیادی وجود دارد که مسئله خرید کاشی و سرامیک را برای شما آسان تر می کند، در واقع اگر می خواهید هم از نظر کیفیت و هم از نظر زیبایی در درجه اول کاشی شما بهترین انتخاب باشد نباید فراموش کنید که کاشی ها و سرامیک ها ویژگی های منحصر به فردی دارند و باید بر این اساس انتخاب خود را انجام دهید.

کاشی ها به طور کلی در بازار دو نوع هستند، لعاب دار و بدون لعاب، در واقع مدل های لعاب دار در مقابل رطوبت، نفوذ آب و… مقاوم تر هستند، قیمتشان کمی بیشتر بوده و البته در برابر ضربه نیز همین وضعیت را به شکل بهتری از خود نشان می دهند.

خرید انواع کاشی به صورت آنلاین

اندازه کاشی ها و سرامیک ها متفاوت است، مدل های شش در شش، دوازده در دوازده و همین طور شانزده در شانزده عموما تولید می شوند و پرفروش هستند، این انتخاب بستگی به شما دارد، آیا ترجیح می دهید کل دیواره ها به صورت یک دست باشد؟ مسئله بعدی این است که وقتی قصد خرید کاشی را دارید، مدل های مربوط به آشپزخانه و سرویس های بهداشتی کمی با یکدیگر تفاوت دارند.

حتی ممکن است از نظر قیمت و کیفیت ساخت این تفاوت بیشتر آشکار شود. به دلیل این که اغلب در سرویس های بهداشتی و حمام بخار آب و رطوبت وجود خواهد داشت، مدل های بی کیفیت و تقلبی پس از مدتی لکه های زیادی را به خود می گیرند و یا این که اثر جرم آب روی آن ها می ماند.

فروشگاه اینترنتی ایران سرام به شما نوید بهترین کیفیت در کنار گارانتی اصالت و همین طور ایده آل ترین نرخ فروش و قیمت را ارائه می دهد. مشخصات فنی و اطلاعات کاملی از هر کدام از کاشی ها به صورت جزئی در وب سایت درج شده است. می توانید تصاویر بیشتری را از هر سرامیک و کاشی مشاهده کرده و سپس خرید خود را انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی ایران سرام

نکته مهم این است که به شما سایز کاشی ها را شرح دادیم، اما در اقدامی جالب، شرکت ایران سرام پا را فرا تر گذشته است و دسته بندی های بر حسب اندازه را بیش از چیزی که تصور می کنید تهیه کرده است، حتی می توانید کاشی های شش گوش را برای طرح های خاص انتخاب کنید.

بعلاوه بخش مهم دیگر زیبابی و طرح کاشی ها است، در بسیاری از امکان و تفرجگاه ها و حتی هتل ها و رستوران ها از کاشی ها برای زینت بخشیدن به فضا و محیط استفاده می شود. این کاشی ها با کیفیت لازم را در حین نصب داشته باشند و در صورتی که ترجیح می دهید به این منظور کاشی را خریداری کنید پیشنهاد می کنیم که موارد بیشتری را در سایت ایران سرام بررسی و مشاهده فرمائید.

امکان پرداخت به روش های مختلف از جمله کارت به کارت، شماره حساب، درب محل، درب دفتر نمایندگی شرکت و همین طور محل ارسال وجود خواهد داشت، بزودی امکان خرید از طریق درگاه پرداخت نیز در اختیار مشتریان قرار می گیرد و می توانند با سهولت هر چه تمام تر با انتخاب کاشی و تعداد آن و اضافه کردن به سبد خرید پروسه را به پایان برسانند.

خرید کاشی های آشپزخانه، سرویس بهداشتی و استخر

حتما می دانید که کاشی های آشپزخانه، سرویس بهداشتی، استخر، ضد اسید، کاشی حمام، راه پله و دیوار با یکدیگر متفاوت خواهند بود. در واقع اولویت انتخاب شما نخست باید بر این اساس باشد.

می توانید در دسته بندی عنوانی کاشی های سایت ایران سرام، این فیلتر را نخست اعمال کنید که خرید شما حالا آسان تر انجام گردد. در بخش بعد اگر لعاب دار بودن و نوع لعاب برای شما در اولویت و مهم است و بر این اساس انتخاب خود را انجام می دهید بهتر است فیلتر بعدی را نیز اعمال فرمائید. سایز کاشی ها و طرح روی آن ها نیز در بازار متفاوت است.

به همین منظور و برای انتخاب نهایی شما باید این دو مورد را نیز مد نظر داشته باشید که کل پروسه خرید شما بر این اساس و صورت با بهترین قیمت، مناسب ترین نرخ و صد البته کیفیت بی نظیر انجام شود.

امکان تهیه سرامیک و کاشی از شرکت های مختلف تولید کننده در ایران از جمله: کاشی امید میبد، کاشی الوند، درسا سرام میبد، کاشی برج، کاشی زرین خراسان و برند های معروف وجود دارد.

خرید کاشی بر اساس سایز

با توجه به این که گاهی نصب کاشی ها در بخش های خاص از ساختمان به صورت کوچک تر و ابعاد ریز تر می تواند آسان تر باشد و گاهی این سایز بندی باید بزرگ تر در نظر گرفته شود که کل پروسه نصب سریع تر انجام شود، فراموش نکنید که این اولویت نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نباید فراموش کنید که سایز بندی کاشی و سرامیک ها متفاوت از هم است.

با مراجعه به فروشگاه گروه ایران سرام، بر روی وب سایت رسمی این شرکت، امکان جستجو بر اساس برند و شرکت تولید کننده کاشی و سرامیک، سایز و ابعاد کاشی ها، سایش و مقاومت در برابر آن، لعاب، نوع و محل مصرف و حتی طرح وجود خواهد داشت.

سطح روی این کاشی ها و سرامیک ها نیز بر اساس خواسته و نیاز شما متفاوت است، بهتر است برای کف و محل هایی که عبور و مرور انجام خواهد شد از مدل های زبر تر استفاده کنید که ممکن است قیمت گذاری آن ها نیز کمی اوضاع را دگرگون سازد.

کیفیت کالا ها در بالا ترین سطح و البته برای خرید به صرفه به صورت درجه بندی در نظر گرفته شده است.

نکات مهم انتخاب کاشی و سرامیک

اگر قصد انتخاب کاشی و سرامیک در بازار ایران را دارید، علاوه بر این که پیشنهاد می کنیم این کار را از فروشگاه آنلاین ایران سرام انجام دهید، می توانید با چند بررسی ساده از اصالت کالا، تولیدات و کیفیت آن نیز اطمینان حاصر فرمائید. در نتیجه بهتر است که فاکتور های زیر را بررسی کنید.

کاربرد های تجاری و مسکونی کاشی ها و سرامیک ها متفاوت است، این که سرامیک ها باید ضخامت مناسبی داشته باشند و همین طور در سطوح صاف که رفت و آمد بسیار خواهد بود، شما باید هزینه بیشتری را پرداخت کرده و کاشی های با کیفیت تری را برای این مصارف خریداری کنید.

مدل های بدون لعاب عموما زمانی پیشنهاد می شوند که قرار نیست مقاومت بالایی توسط کاشی تحمل شود، در نتیجه اگر قصد صرفه جویی در هزینه را دارید گزینه های ایده آلی هستند.

امکان پاکسازی و تمیز کردن کاشی ها و سرامیک ها نیز با یکدیگر بر اساس کیفیت و سطح و نوع ساختار آن می تواند متفاوت باشد. اگر این مورد برای شما مهم است باید مدل های درجه یک و یا حداقل درجه دو را خریداری فرمائید.

ایران سرام بهترین ها را برای شما به ارمغان آورده است.