یکی از اصلی ترین مواردی که تمامی شرکت ها و سازمان ها و دانشگاهها، چه در اندازه های بزرگ و چه در اندازه های کوچک، چه دولتی و چه غیر دولتی به آن نیاز داردن، لیبل یا برچسب اموال است. اما لیبل اموال چیست؟ و مزایای استفاده از آن چه هستند؟

لیبل اموال چیست؟

لیبل ها همان برچسب هایی هستند که سیستم مدیریت اموال در شرکتها بر روی اموال و دارایی های شرکت نصب می کنند و شامل نام شرکت و یک بارکد اختصاصی یا کد شناسایی با شماره سریالهای منحصر به فرد هستند.

مزایای استفاده از لیبل

استفاده از این برچسب ها مزایا و فواید بیشماری دارد. برخی از این مزایا عبارت اند از:

  • برچسب ها امکان کنترل و بررسی موجودی اموال سازمان ها را ایجاد می کنند.

سازمان ها با استفاده از این برچسب ها می توانند در هر روز سال نسبت به موجود گیری اموال خود اقدام نمایند.

  • برچسب ها اطلاعات مربوط به نگهداری و تعمیرات را به سازمان ارائه می دهند.

اسکن برچسب اموال جزییات مربوط به آن وسیله را در اختیار سازمان قرار می دهد. مثلا اطلاعاتی در رابطه با گارانتی و یا زمانی که تجهیزات نیاز به تعمیر یا بازبینی جزیی دارند، را به سازمان ارائه می دهند. و بدین ترتیب معطلی های مربوط به خرابی محصولات را به حداقل می رسانند.

  • این برچسب ها امکان ردیابی و شناسایی لوازم و تجهیزات را ایجاد می کنند.

در صورت سرقت اموال یا جابه جایی، مسئولین به راحتی می توانند با استفاده از این کدها صاحب لوازم را ردیابی کنند و پس از پیدا شدن به شما برگردانند.

  • این برچسب ها امکان تعویض اموال، با اموال دیگر، که خراب یا کهنه هستند را نمی دهند.
  • سارقان با مشاهده این برچسب ها، از سرقت اموال شما منصرف می شوند.

حالا که با ضروریات استفاده از برچسب ها آشنا شدیم بهتر است بدانیم که یک برچسب یا لیبل خوب چه ویژگی هایی دارد.

ویژگی های لیبل مرغوب

  • باید حالت خرد شوندگی داشته باشد.

لیبل ها باید از جنسی ساخته شده باشند که به راحتی از روی سطح جدا نشوند و در هنگام جدا شدن به صورت تکه تکه و خرد خرد جدا شوند.

  • ضد آب باشند.

ممکن است لوازم اداری نیاز به شستشو داشته باشند یا در معرض شوینده های قوی قرار بگیرند. برچسب باید خاصیت ضد آب داشته باشد و در برابر شوینده ها مقاوم باشد.

  • به راحتی قابل نصب باشد.

برچسب باید نرم و انعطاف پذیر باشد تا بر روی سطوح ناصاف، به راحتی نصب شود.

  • بر روی سطوح روغنی قابل نصب باشد.

بسیاری از تجهیزات کارخانه ها ماشین و دستگاههای صنعتی هستند. برچسب باید این خاصیت را داشته باشد که بر روی سطوح روغنی هم چسبندگی بالایی داشته باشد.

  • درجه حرارت بالا رابتواند تحمل کند.

رعایت تمامی این موارد در طراحی و ساخت لیبل اهمیت به سزایی دارند. اگر به دنبال یک موسسه چاپ هستید تا تمامی نیازهای شما برای چاپ برچسب اموال را برطرف کند، با معرفی موسسه چاپ لاوین با ما همراه باشید.

چاپ لیبل اموال

چاپ یک لیبل مناسب نیاز به دانش و تجربه دارد. جوانان متخصص در موسسه چاپ لاوین به آدرس اینترنتی (lavinprint.com)، با سابقه ای درخشان ید طولایی در چاپ برچسب اموال، چاپ کد اموال،

چاپ برچسب شبرنگ و چاپ لیبل شبرنگ دارند.

شعار چاپ لاوین برطرف کردن کلیه نیازهای چاپی سازمانها در کوتاهترین زمان ممکن است. آنها معتقدند راز ماندکاری و محبوبیت یک برند در بین جامعه هدف خود فقط یک چیز است:

“سرعت بالا در کنار کیفیت و قیمت مناسب”

خدمات چاپ لاوین

نمونه ای از خدمات چاپ لاوین به شرح زیر می باشد:

(لازم به ذکر است که موسسه چاپ لاوین در حال حاضر ۹۰% محصولات چاپی خود را به صورت دیجیتال تولید می کند و به فاصله یک تا سه ساعت پس از ثبت سفارش، محصول مورد نظر را به مشتری تحویل می دهد.

چاپ برچسب خرد شونده

همان طور که در قبل گفتیم مهمترین ویژگی یک برچسب مرغوب خاصیت خرد شوندگی آن است. کلیه برچسب های لاوین این خاصیت مهم و اساسی را دارا می باشند.

چاپ برچسب پلمپ و برچسب گارانتی

این برچسب ها هم مانند سایر برچسب ها از خاصیت خرد شوندگی برخوردارند و مانند سایر برچسب ها از امنیت و سکیوریتی بالایی برخوردار هستند. تنها تفاوت آنها با سایر برچسب ها ضخامت بیشتر آنها است. این برچسب ها چسبندگی بسیار بالایی دارند و بعد از بیست و چهار ساعت از نصب (در بعضی موارد در مدت زمان کمتری می چسبند) کاملاً می چسبند و به هیچ عنوان قابل جدا شدن نیستند.

در رابطه با چاپ برچسب گارانتی هم تمامی موارد گفته شده فوق صدق می کند و این برچسب ها از امنیت و چسبندگی بالایی برخوردارند و خاصیت خرد شوندگی هم دارند.

چاپ برچسب شبرنگ

کلیه برچسب های تولید شده در لاوین شبرنگ اصل هستند. مهمترین خاصیت شبرنگ، حالت خرد شوندگی آن است. بنابراین هر برچسبی که بدر هنگام جدا شدن به صورت یکجا کنده شود، از جنس شبرنگ نیست.

ویژگی دیگر شبرنگ تحمل دمای بالای آن است. به طوری که تا حرارت ۲۸۰ درجه را بدون کوچکترین آسیبی تحمل می کند.

برای چاپ لیبل شبرنگ در مجموعه لاوین از جوهر اصل و فابریک استفاده می شود.

بنابر تمام مطالب گفته شده برچسب شبرنگ لاوین می تواند یک گزینه مناسب برای صاحبان صنایع و شرکتها باشد.

رنگ بندی برچسب ها

موسسه چاپ لاوین این امکان را برای شما فراهم نموده است تا برچسب مورد نیاز خود را در رنگهای مختلف موجود سفارش دهید. بدین ترتیب علاوه بر کیفیت مطلوب، زیبایی را هم برای شما به ارمغان می آورد.

برچسب های اموال به رنگهای مختلف زرد، سبز، آبی، قرمز، نارنجی، سفید و چند رنگ قابل سفارش هستند.

علاوه بر این مجموعه چاپ لاوین پر فروش ترین سایز  لیبل اموال یعنی سایز ۱۵mm*55mm را در سراسر کشور ارائه می دهد.

راه های ارتباطی لاوین

تلفن: ۰۲۱۴۴۳۸۵۶۴۷        ۰۲۱۴۴۳۸۵۶۴۸

شماره تلگرام و واتساپ: ۰۹۲۱۸۱۶۰۹۱۵

ایمیل: lavinprint.com@gmail.com

ساعت کاری: شنبه الی چهار شنبه ۹:۳۰ الی ۱۶:۳۰، پنج شنبه ۹:۳۰ الی ۱۳:۰۰