ساندویچ پانل سازه ایست پیش ساخته ، که از آن در ساخت ساختمان های اداری ، تجاری ، صنعتی و مسکونی و انواع سوله ها و کانکس ها استفاده می شود.

بدین صورت که سازه های پیش ساخته را عمدتا به صورت دیوار و سقف های پیش ساخته استفاده می کنند و آن ها را در محل نصب می کنند و ساختمان را اجرا می نمایند.

ساندویچ پانل ها می توانند در انواع مختلف تهیه و تولید شوند به طور مثال در ساندویچ پانل های گالوانیزه از ورق گالوانیزه در دو رو ورق استفاده می شود و یا از ورق آلوزینک برای دو رو ورق ساندویچ پانل آلوزینک استفاده می شود.

لازه به ذکر است که ساندویچ پانل آلوزینک را می توان به صورت با گارانتی تهیه کرد ، زیرا این ورق بسیار مقاوم در برابر اکسید زنگ آهن ، خم و بریدگی ،شکستگی و فشار است و دوام این ورق از سایر ورق های استفاده شده برای ساخت پانل ماموت ها بیشتر است و همین امر باعث شده شرکت کره ای تولید کننده آن را وارانتی و شرکت ماموت استفاده کننده از آن ، گارانتی آن را برعهده گیرد.

ساندویچ پانل آلومینیوم که از ورق آلومینیوم برای ساخت آن استفاده می شود ، در هر دو رو ورق محافظ هسته از ورق آلومینیوم استفاده می شود.

دیگر ساندویچ پانل ها که به دسته شکیل ساندویچ پانل ها نیز تعلق دارند و بیشتر برای افرادی که زیبا سازی فضا برایشان مهم است توصیه می شود ، ساندویچ پانل طرح چوب و ساندویچ پانل شفاف هستند که در مورد اول از ورق فایبرگلاس برای ساخت ساندویچ پانل استفاده می شود و در مورد دوم از ورق های پلی کربنات و یا شیشه استفاده می شود که در هر سه مورد شکیل است و در مورد ساندویچ پانل شفاف به علاوه شکیل بودن و رعایت زیبایی ظاهر ، نور نیز وارد سازه می شود و بیشتر برای ساخت گلخانه ها استفاده می شود.

ساندویچ پنل های ماموت فوق الذکر همه از انواع ساندویچ پانل با توجه به ورق های محافظ ساندویچ پانل هستند و هنوز یکسری از ساندویچ پانل ها که از نظر هسته ساندویچ پانل دسته بندی می شوند مانده است که در ذیل به بررسی مختصری از آن ها می پردازیم.

ساندویچ پانل پلی یورتان که در هسته این محصول از فوم تزریقی پلی یورتان استفاده می شود و این ساندویچ پانل جز ساندویچ پانل دیر سوز ها می باشد زیرا این ساندویچ پانل بخاطر استفاده از این فوم تا ۱۰۰۰ درجه تغییر شکل نمی دهند و حرارت روی آن ها تاثیر نخواهد داشت.

ساندویچ پانل پشم سنگ که هسته این ماموت پانل از الیاف پشم سنگ است که نوعی از الیاف است که از سنگ آذرین (بازمانده سنگ های آتش فشانی ) تهیه می شود، این الیاف نسوز هستند و به اصطلاح به آن ها ساندویچ پانل نسوز می گویند زیرا شعله های آتش را در محل وقوع آتش مبحوس نگه میدارند و اجازه پخش شدن آن را نمی دهند.

به علاوه در این پنل ماموت مانند سایر ساندویچ پنل های نسوز ، دما تا ۱۰۰۰ درجه باعث تغییر شکل و سوختن ساندویچ پانل نمی شود.

ساندویچ پانل پشم شیشه از دیگر انواع محصولات شرکت ماموت است که آن را جزو دسته ساندویچ پانل دیر سوز ها می دانند،به طوری که دمای خیلی بالا باعث سوختن آن و تغییر شکل می شود.

ساندویچ پانل پلی استایرن از انواع ساندویچ پانل ماموت است که در هسته آن از فوم تزریقی پلی استایرن استفاده می شود ، این فوم بسیار مقاوم و با دوام است و جزو دسته فوم های قابل تغییر از نظر ضخامت می باشد.

ساندویچ پانل اتاق تمیز از انواع ساندویچ پانل ماموت است که بیشتر به عنوان ساندویچ پانل دیواری استفاده می شود. این محصول برای ساخت اتاق تمیز هایی استفاده می شود که میزان ورود آلاینده ها در آن ها بسیار اهمیت دارد به طوری که باید تمامی این آلاینده ها مانند گرد و غبار و … را کنترل کرده و در جای ممکن از ورود آن ها درونشان جلوگیری کرد.

ساندویچ پنل سردخانه ای که برای ساخت انواع سرخانه ها استفاده می شود و کاربرد دارد و این ساندویچ پانل ها در برابر سرما و گرما بسیار مقاوم هستند و عایقی بسیار مقاوم در برابر حرارت دارند که از ورود و خروج های دما جلوگیری کرده و باعث صرفه جویی در هزینه های مصرفی انرژی می شوند.

ساندویچ پانل XPS که این ساندویچ پانل با استفاده از هسته ای از فوم تزریقی XPS تهیه می شود که به دلیل فشردگی بالای این فوم ، حجم بسیار کمی اشغال می شود و این ساندویچ پنل از نازک ترین انواع ساندویچ پنل است.

ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی هر دو را می توان در انواع بالا تهیه کرد ، اما قیمت ساندویچ پانل های فوق با هم متفاوت است که شما می توانید برای مشاهده لیست قیمت ساندویچ پانل فوق به سایت و قسمت لیست قیمت ساندویچ پانل مراجعه فرمایید و از قیمت ساندویچ پانل مورد نظر خود مطلع شوید.

به یک یا چند اتاقک کنار هم کانکس می گویند ، کانکس ها در انواع مختلف با مواد اولیه مختلف قابل تهیه هستند ، به طور مثال کانکس های اداری که به عنوان اتاق نگهبانی و … اداره جات از آن استفاده می شود ، کانکس کارگری  که برای اسکان کارگران تعبیه می شود ، کانکس مدیریتی برای اسکان مدیران پروژه ها طرح ریزی می شود تا در کارهای پروژه ای مانند کارهای عمرانی و … از آن ها استفاده کرد .

تمام انواع کانکس را می توان به صورت ثابت و متحرک ( قابل جابه جایی) استفاده کرد و در صورت تمایل آن را از محلی به محل دیگر انتقال داده و استفاده نمود ، این کانکس ها به صورت نو و دست دوم قابل عرضه می باشد.

کانکس ها اتاق های پیش ساخته ای می باشند که به صورت یک یا چند اتاقه تولید می شوند ، این کانکس ها را می توان با انواع مواد اولیه همچنین ساندویچ پانل تهیه کرد ، کانکس ها را می توان به صورت متحرک استفاده کرد به طوری که پس از پایان مدت زمان تعیین شده ، می توانید کانکس پیش ساخته خود را از محلی به محل دیگر انتقال دهید.

کمپرسی نوعی کامیون سنگین برای حمل و جابه جایی مصالح ساختمانی و سنگین است که دارای سازه ای هیدرولیکی است که برای خالی کردن بارآن استفاده می شود. کامیون کمپرسی دارای موتور گیربکس های قدرتمند برای حمل بارمی باشد. کامیون کمپرسی نسل جدید همچنین دارای موتورهای پیشرفته با تکنولوژی جدید می باشند.