یکی از اولین ابزارهای محاسباتی بشر چرتکه است که از حدود دو هزار و چهارصد سال پیش از میلاد مسیح استفاده می شده و هم اکنون هم مورد استفاده قرار می گیرد. شکل پیشرفته چرتکه ها ماشین حساب های امروزی هستند که در تمام ابعاد زندگی ما، از یک حساب سر انگشتی گرفته تا محاسبات پیچیده، مورد استفاده قرار می گیرند.

برای محاسبات ساده از ماشین حساب های موجود در در گوشی تلفن همراه و تبلت استفاده می کنیم، اما برای محاسبات پیچیده تر و مهندسی نیاز به ماشین حساب های پیچیده تر مطرح می شود.

در این بین خرید ماشین حساب اهمیت ویژه ای پیدا می کند. همانطور که میدانیم امروزه سایت های فروش اینترنتی بسیاری وجود دارد اما ترجیح می دهید ازچه سایتهایی خرید کنید!؟ مسلماً ترجیح شما با دانش امروز در زمینه فروشگاههای اینترنتی سایتی است که یک یا چند ویژگی زیر را داشته باشد:

  • به صورت تخصصی در زمینه ماشین حساب فعالیت داشته باشد.
  • خدمات پس از فروش ارائه کند.
  • تعمیرات ماشین حساب در صورت هر گونه ایراد پس از گارانتی را به عهده بگیرد.

ماشین حساب می تواند هم وسیله ای عمومی، و هم وسیله ای تخصصی باشد. به طوری که شاید هر کسی توانایی استفاده از ماشین حساب مهندسی پیشرفته را نداشته باشد. بنابراین خرید ماشین حساب نیاز به بررسی و مقایسه کیفیت و خدماتی که یک ماشین حساب ارائه می دهد را دارد.

درباره فروشگاه جیبی کالا(مخزن نور)

در فروشگاه جی بی کالا این امکان وجود دارد که با توجه به نیاز خود، به بررسی ماشین حساب های گوناگون بپردازید و با توجه به مورد استفاده و بودجه خود مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید.

فروشگاه اینترنتی مخزن نور با آدرس اینترنتی gbkala.com، بیش از سی سال سابقه درخشان در زمینه فروش و تعمیر ماشین حساب دارد.

در فروشگاه جی بی کالا علاوه بر فروش محصولات، مطالب آموزشی متنوعی در رابطه با کاربردهای ماشین حساب های مختلف، اصول اولیه آموزش کار با ماشین حساب ها و نکات لازم در خصوص تعمیرات جزیی ماشین حساب که نیاز به تخصص خاصی ندارد قرار داده شده است که میتواند نیازهای روزمره کاربران را برطرف نماید.

فروشگاه جی بی کالا محصولات متنوعی مانند ماشین حساب رومیزی، ماشین حساب مهندسی، ماشین حساب لامپ و نوار، ماشین حساب حسابداری و حتی ماشین حساب کلکسیونی می باشد. علاوه بر این در زمینه لوازم تحریر اداری مانند تخته وایت برد دانشگر، زونکن کلاسیک و زونکن متالکو هم فعالیت می کند.

انواع ماشین حساب

در ادامه انواع ماشین حساب را به اختصار برای شما شرح می دهیم تا با انواع محصولات جی بی کالا آشنا شوید.

ماشین حساب مهندسی

یکی از انواع ماشین حساب ماشین حساب مهندسی است که عملیات پیشرفته مهندسی را به دقت و سرعت انجام می دهد. این ماشین حساب ها می توانند انواع توابع مهم ریاضی را پیاده‌سازی کنند.

ماشین حساب رومیزی

این ماشین حساب ها برای حسابدار ها و کسانی که با جمع و تفریق زیادی سر و کار دارند مناسب است.

ماشین حساب لامپ و نوار

این ماشین های حساب مناسب برای محاسبه عملیات‌های حسابداری هستند. این ماشین‌ حساب های سودمند اعمال حسابداری را می توانند چاپ کنند و بنابراین برای محاسبات طولانی مناسب هستند.

ماشین حساب حسابداری

این ماشین حساب یکی از پرکاربردترین ابزار بین دانشجویان و حسابداران است و کاربردهای بسیار زیادی دارد که شما می توانید به آسانی از آنها استفاده کنید و نسبت به سایر ماشین حساب ها، به طور خاص بسیار مناسب برای حسابدارها می باشد.

ماشین حساب های شرکت کاسیو

یکی از شرکت های پیشتاز در زمینه تولید ماشین حساب شرکت کاسیو است. شرکت کاسیو بیش از هفتاد سال سابقه معتبر در زمینه تولید ماشین حساب های مختلف دارد. این شرکت انواع مختلف ماشین حساب را تولید و به بازار عرضه می کند. این ماشین حساب های مختلف و متنوع در جی بی کالا موجود می باشند. با وجود خدمات پس از فروشی که این فروشگاه اینترنتی به مشتریان خود ارائه می دهد می توانید لذت یک خرید مطمئن را تجربه کنید. زیرا فروش پایان تعهد این فروشگاه نیست و آغازی است برای پاسخگویی های بیشتر برای جنس فروخته شده است.

فروش انواع ماشین حساب کاسیو در جی بی کالا صورت می پذیرد و علاوه بر فروش، تعمیر ماشین حساب کاسیو هم پذیرفته می شود.

علاوه بر ماشین حساب های کاسیو، ماشین حساب های معتبر شارپ و پارس حساب هم در این فروشگاه موجود می باشند.

نکات استفاده از ماشین حساب

  • برای استفاده از ماشین حساب همیشه به این نکته توجه داشته باشید که حافظه ماشین حساب خالی باشد.
  • اگر محاسبات مهمی دارید به حافظه ماشین حساب اعتماد نکنید و نتایج را مرحله به مرحله یادداشت نمایید.
  • از دکمه ۰n به جای AC استفاده ننمایید.
  • قبل از شروع به کار واحد اندازه گیری را چک نمایید.

لوازم اداری جی بی کالا

همانطور که قبلاً گفته شد، فروشگاه جی بی کالا محصولات بسیار متنوعی ارائه می کند که به طور خاص و مرتبط با لوازم التحریر است. که در ادامه توضیحاتی راجع به این محصولات پرفروش و پرطرفدار جی بی کالا می پردازیم.

تخته وایت برد دانشگر

این تخته وایت برد دارای خاصیت مغناطیسی است و در فروشگاه اینترنتی جی بی کالا در ابعاد مختلف عرضه می شود. جای تخته پاک کندر این تخته تعبیه شده است که از نوع نرم و تهیه شده از ابر و نمد است.

نکته ای که باید در رابطه با تخته وایت برد توجه داشته باشیم این است که از ماژیک های مخصوص وایت برد خوب و معتبر استفاده کنیم.

زونکن متالکو

این زونکن برای بایگانی و نگهداری مدارک و اسناد استفاده می شود این زونکن همراه با قفل است و لبه فلزی دارد شما می توانید زونکن متالکو را در ابعاد مختلف و در رنگ بندی های مختلف (ده رنگ متفاوت و زیبا) در جیبی کالا بیابید و سفارش دهید.

زونکن کلاسیک

زونکن های کلاسیک موجود در جی بی کالا یکی از بهترین زونکن های ساخت ایران هستند که برای بایگانی مدارک استفاده می شوند این زونکن ها همانند زونکن متالکو در رنگ بندی های مختلف موجود است و دارای قفل لبه فلزی و تیگیل است.

تماس با جی بی کالا

فروشگاه جی بی کالا با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت در محل، هفت روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل ‌بودن کالا، یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه فروش لوازم التحریر در ایران می باشد. شما می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با این فروشگاه در ارتباط باشید.

آدرس سایت : gbkala.com

آدرس فیزیکی فروشگاه : تهران، خیابان جمهوری، چهار راه شیخ هادی، پلاک ۷۰۵

تلفن های تماس : ۰۲۱۶۶۷۰۵۳۱۰ – ۰۹۳۹۶۷۰۵۳۱۰ – ۰۲۱۶۶۷۰۴۸۱۱