به عنوان فردی که در قرن بیست و یکم زندگی می کند لازم است با آگاهی های لازم در خصوص بهداشت جنسی، رعایت نکات لازم، مدنظر قرار گیرد. زیرا رعایت موارد بهداشتی در حین رابطه جنسی، علاوه بر لذت بیشتر در طرفین، سبب می شود تا از یک رابطه سالم بهره مند شوند، و به سلامت روان و جسم افراد هم کمک میکند. یکی از مواردی که به رعایت بهداشت جنسی در حین رابطه کمک می کند، کاندوم است.

استفاده از کاندوم سبب می شود تا ارتباط مستقیم بین آلات تناسلی صورت نگیرد، همین امر سبب می شود تا بیماریهای عفونی ایجاد نشود. استفاده از کاندوم در حین رابطه یک ضرورت محسوب می شود زیرا زنان به علت حساس بودن دستگاه تناسلی شان، به شدت در معرض بیماریهای عفونی قرار دارند. اما بسیاری از افراد تصور می کنند استفاده از کاندوم، لذت جنسی را برای طرفین کاهش می دهد. و یا اینکه تصور می کنند استفاده از کاندوم تنها مختص مردان است. اما به صراحت به شما می گوییم که استفاده از کاندوم نه تنها لذت جنسی را کاهش نمی دهد بلکه انتخاب نوع مناسب کاندوم (متناسب با شرایط زوجین) می تواند لذت بیشتری را به طرفین بدهد.

با ما همراه باشید تا با کاندوم و مزایای استفاده از آن، بیشتر آشنا شوید.

کاندوم چیست؟

کاندوم پوششی لاتکسی است که جنس نرم و منعطفی دارد و غالباً با مواد روان کننده پوشیده شده است. کاندوم ها از ورود اسپرم به واژن و رحم جلوگیری می کنند و بدین ترتیب مانع از بارداری ناخواسته می شوند. بعضی  از کاندوم ها دارای مواد اسپرم کش هستند و بدین ترتیب احتمال بارداری را تقریباً به صفر می رسانند. علاوه بر این، کاندوم ها، از انتقال بیماری های عفونی هم جلوگیری به عمل می آورند.

کاندوم در دو نوع زنانه و مردانه وجود دارد که نوع مردانه آن بسیار رایج تر است.

کاندوم مردانه در حالت نعوض بر روی آلت کشیده می شود و باید تا قسمت انتهایی آلت بیاید. پس از انزال مایع منی در فضای خالی جلوی کاندوم، جمع می شود و وارد واژن نمی شود.

نکات مهم در استفاده از کاندوم

  • کاندوم را به دور از نور، رطوبت و حرارت نگه دارید تا آسیب نبیند.
  • قبل از استفاده از کاندوم تاریخ مصرف آن را چک کنید.
  • اگر کاندوم را همیشگی و به صورت صحیح استفاده کنید، احتمال انتقال بیماری آمیزشی و ایدز نزدیک صفر است.
  • استفاده از کاندوم هیچ گونه عوارضی ندارد و نسبت به تمام راههای جلوگیری از بارداری، راحت تر است.
  • کاندوم در انواع مختلف با شکل ها، رنگ ها و بوهای مختلف موجود می باشد. این تنوع می تواند لذت بیشتری را برای رابطه جنسی زوجین ایجاد نماید.
  • کاندوم ها در سایزهای مختلف موجود می باشند و باید متناسب با سایز آلت، کاندوم مناسب خریداری شود.
  • کاندوم یک بار مصرف است و باید پس از استفاده آن را دور بیاندازید. (حتی اگر انزال صورت نگرفته باشد.)
  • ممکن است کاندوم در حین رابطه پاره شود. در این صورت سریعاً آلت را از واژن خارج نمایید و خانم واژن خود را شستشو دهد. در صورت ورود منی به داخل واژن می توانید از روش های اورژانسی جلوگیری از بارداری استفاده کنید.
  • ممکن است برخی از افراد به لاتکس حساسیت نشان دهند و دچار خارش و یا دانه شوند. در این صورت می توانید از کاندوم هایی که از جنس لاتکس نیستند، استفاده کنید.
  • هرگز از مواد روغنی مانند وازلین، کرم و روغن برای روان کردن، استفاده نکنید. این مواد روغنی به لاتکس کاندوم آسیب می رسانند.
  • کاندوم ها می توانند بسیاری از مشکلات موجود در نزدیکی را از بین ببرند. مثلاً کاندوم تأخیری، زمان انزال را به تأخیر می اندازد. کاندوم خاردار به واسطه برآمدگی های روی سظح خود سبب می شود تا خانم ها لذت بیشتری از رابطه جنسی ببرند و بتوانند به ارگاسم برسند. کاندوم فضایی که می تواند اوج لذت جنسی را به زن و مرد بدهد و کاندومی است که هر زوجی باید حداقل یک بار آن را استفاده کنند.

کاندوم فضایی نوع جدیدی از کاندوم است که به واسطه پرطرفداری و جدید بودنش، در ادامه به توضیحات بیشتری در رابطه با آن می پردازیم و یک فروشگاه اینترنتی معتبر برای تهیه کاندوم فضایی معرفی می نماییم.

کاندوم فضایی

کاندوم فضایی یک نوع کاندوم خاردار درشت می باشد که در انواع مختلف و با اسم های جذاب و تحریک کننده موجود می باشد.  این نوع کاندوم در نحوه استفاده هیچ تفاوتی با کاندوم های دیگر ندارد. تنها تفاوت این نوع کاندوم با سایر انواع کاندوم، این است که یک رابطه رویایی برای شما و پارتنرتان خلق می کند. این کاندوم با تحریک تمام نقاط واژن، خصوصاً نقطه جی، علاوه بر اینکه یک ارگاسم لذت بخش برای زنان محیا می کند، ایجاد احساس قدرت و رضایت مردانه هم می آفریند.

انواع کاندوم فضایی

  • کاندوم فضایی چرخشی

این کاندوم دارای خارهایی است که به صورت مارپیچ و حلقه ای دور تمام سطح کاندوم قرار گرفته اند. بنابراین تمام نقاط واژن را تحریک می کنند و یک ارگاسم لذت بخش را برای بانوان فراهم می کنند.

  • کاندوم فضایی دکمه دار

این نوع کاندوم دارای دکمه هایی با برجستگی زیاد است که با این دکمه ها نقطه جی و کلیتروس را تحریک می کند و لذت را برای طرفین ایجاد می کند.

  • کاندوم فضایی طوقی

این کاندوم دارای برجستگی های بزرگی است که به صورت آنی قطر آلت تناسلی مرد را افزایش می دهد.

  • کاندوم فضایی اره ماهی

این کاندوم دارای دندانه و نقطه های برجسته است که لذت جنسی زن و مرد را افزایش می دهد.

  • کاندوم فضایی شمشیری

بر روی این کاندوم یک ردیف خارهای بزرگ از جنس لاتکس تعبیه شده است که سبب تحریک بیشتر زن و لذت جنسی زن و مرد می شود.

فروشگاه اینترنتی معتبر برای تهیه کاندوم

فروشگاه اینترنتی بوبوریم به آدرس boborim.com، یک مرکز معتبر جهت تهیه و خرید اینترنتی کاندوم می باشد. شما انواع بسیار متنوعی از کاندوم ها، از بهترین و معتبرترین برندهای دنیا را در این فروشگاه خواهید یافت.

این فروشگاه اینترنتی شرایطی فراهم نموده است تا شما تمامی محصولات بهداشت خانواده را به راحتی و بدون خجالت تهیه کنید و همچنین تلاش نموده است تا حداقل قیمت ها را به شما ارائه دهد.