راه های نوین پیدا کردن پزشک در اینترنت

در گذشته برای پیدا کردن شماره و آدرس پزشک مورد نظرمان مجبور بودیم از دوستان و آشنایانمان پرس‌وجو کنیم یا این که شماره را از ۱۱۸ دریافت کنیم و با تماس آدرس را بدست آوریم. امروزه راه بسیار خوبی در اینترنت موجود است که می‌توان با آن مشخصات پزشک مود نظرمان را پیدا کنیم.

برای پیدا کردن پزشک یا دکتر خوب نزدیک به خود کافیسست به سایت میهن پزشک مراجعه کنید تا بهترین پزشکان طبق سابقه کاری و نظرات بیماران را مشاهده کنید.

پزشک با ادای یک سوگند، متعهد می‌شود به نجات زندگی‌ها بپردازد. پزشکان پس از سالیان سال تلاش و زحمت به حرفه طبابت مشغول می شوند و احترام برای تک تک آن ها الزامی می باشد.

اما هر شخصی سلیقه و درخواست خاص خود را دارد، بنابراین پزشکان و مراکز درمانی در دیدگاه افراد به خوب و بد تقسیم می شوند. در حال حاضر پزشکان و دندانپزشکان زیادی در شهر های مختلف ایران مشغول به کار هستند برای همین انتخاب ها و روش کار هر دکتری متفاوت خواهد بود.

به طور کل دکتر متخصص خوب همین خصوصیاتی را خواهد داشت

الف – صمیمی، خونسر و اطمینان دهنده

ب – دلسوز و خلاق با مهارت های ارتباطی قوی

پ – روشنفکر و دارای اطلاعات گسترده و مفید

ت – دارای گوشی شنوا، صبور و با گذشت

ث – دارای قضاوت عادلانه و با منطق

شاید شناخت همه ویژگیهای پزشک خوب دشوارباشد و حتی با اطلاع از این شرایط ، ممکن است موارد دیگری در زمینه درمان برخی بیماران باشد که وی باید از آن آگاهی یابد. آنچه یک پزشک را به طبیبی حاذق تبدیل می‌کند همراهی علم پزشکی با هنر طبابت است. این دو متضاد هم نیستند بلکه کامل کننده یکدیگرند.

پیدا کردن دکتر خوب در شهر خود با استفاده از سامانه میهن پزشک بسیار آسان و سریع می باشد. این سامانه از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده و با هدف سرویس دهی گسترده جهت معرفی و انتخاب پزشکان سراسر ایران به فعالیت خود ادامه میدهد.

جستجو پزشک طبق تخصص و شاخه کاری

شما شاید علائمی در خود میبینید و یا قصد جراحی خاصی دارید و نمیدانید باید پیش چه پزشکی و چه متخصصی بروید. برای اینکار شما با مراجعه به صفحه آشنایی با تخصص های پزشکان میهن پزشک قادر به پیدا کردن دکتر مورد نظر خود خواهید بود. میهن پزشک دارای کامل ترین و دقیق ترین دسته بندی پزشکان و مراکز درمانی در ایران می باشد که به راحتی می توانید بهترین پزشک مورد نظر خود را پیدا کنید

بطور مثال برای جراحی زیبایی بینی پزشکان جراح عمومی، جراح پلاستیک و جراح گوش و حلق و بینی فعالیت می کنند ولی برای جراحی های تخصصی تر می توانید تخصص و نوع فعالیت طبق جراحی هایی که انجام میدهند را انتخاب کنید

پزشکان زنان و زایمان تشخیص، درمان و جراحی‌های رشته زنان در دوران قبل از بلوغ، باروری، یائسگی، انجام سزارین و زایمان طبیعی، نازایی، درمان سرطان‌های دستگاه تناسلی زنانه، بی‌اختیاری ادرار، عفونت‌های دستگاه تناسلی زنانه، اختلالات قاعدگی، کیست‌های تخمدان و. . . به این گروه از پزشکان ارتباط دارد.

جستجو و انتخاب پزشک طبق نظرات بیماران

یکی از امکانات میهن پزشک جمع آوری نظرات بیماران پزشکان می باشد. شما با مشاهده امتیازات و نظرات بیماران می توانید بهترین پزشک مورد نظر خود را پیدا کنید و با آسودگی خاطر مراجعه کنید.

بطور مثال اگر شما به دنبال دکتر متخصص پوست و مو هستید کافیست به این شاخه تخصص مراجعه کنید و طبق خدمات و امتیازات پزشک مورد نظر را پیدا کنید.

بطور مثال شما به دنبال دندانپزشک متخصص ارتودنسی مناسب هستید ولی مطمئن نیستید کدام دندانپزشک بیمارانی با نظرات مثبت دارند و می توانید با خواندن نظرات و امتیازات بیمارانی که قبلا طبق تجربه شخصی خود نظر داده اند را مشاهده کنید.

جستجو پزشک و دندانپزشک در شهر خود

در حال حاضر فهرست پزشکان و دندانپزشکان بیش از ۳۶ شهر ایران همچون تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز، تبریز و غیره در سامانه میهن پزشک موجود می باشد.

آدرس و تلفن مطب پزشکان میهن پزشک بصورت هفتگی بروزرسانی می شود و شما میتوانید پروفایل پزشکان را بصورت کامل به همراه اطلاعات، عکس ها، مقالات و ویدیو های مربوطه مشاهده نمایید.

مجله سلامت و پزشکی، فهرست بیماری ها، داروها، روش های درمانی و علائم بدن نیز از جمله امکانات سایت میهن پزشک می باشد.