کاربران زیادی همیشه به دنبال یک سایت معتبر ، ارزان و سریع برای خرید گیفت کارت خود هستند که گروه گیفت کارت باز با ارائه گیفت کارت های مختلف برای کاربران اپل ، سونی ، مایکروسافت ، ایکس باکس و … در فروشگاه اینترنتی گیفت کارت باز giftcardbaz.com نیاز کاربران را برطرف کرده است .

فروشگاه اینترنتی گیفت کارت باز با داشتن تنوع بسیار بالا از انواع گیفت کارت  آیتونز ، گیفت کارت گوگل پلی ، گیفت کارت پلی استیشن ، گیفت کارت استیم و گیفت کارت ایکس باکس ، اپل ایدی و ویزا و مستر کارت و … خدمات بسیار متنوعی را خدمت شما دوستان عزیز ارائه می دهد . از جمله این خدمات داشتن تیم پشتیبانی بسیار قوی که در صورت داشتن هر گونه سوالی با ارسال ایمیل به پشتیبانی فروشگاه در کمتر از ۲۴ ساعت پاسخ داده و رفع مشکل می نماید .

با گیفت کارت تمامی پرداخت های خود را در اینترنت  و بعضا خارج از اینترنت انجام دهید

کاربرد های بسیار زیاد گیفت کارت و دسترسی سریع ، آسان و ارزان به آن باعث شده است کاربران برای انجام کارهای خود به خصوص در اینترنت از گیفت کارت استفاده کنند . کمپانی های زیادی به خصوص اپل ، گوگل ، سونی و … برای محصولات خود گیفت کارت تولید کرده تا کاربران به آسانی از محصولات دیجیتالی آنها استفاده کنند ، با این که گیفت کارت کاربرد های زیادی نیز در دنیای فیزیکی دارد . به طور مثال شما با گیفت کارت پلی استیشن می توانید تمامی بازی های مورد نظر خود را مثل red dead redemption 2 ، assassin’s creed odyssey  ، PES19 ، FIFA19 و حتی V-Bucks های داخل بازی فورتنایت را خریداری کنید و بازی های ps4 را خریداری نمایید . برای توضیحات بیشتر به بخش آموزش های وبلاگ گیفت کارت باز می توانید مراجعه کنید .

همه پرداخت های شما با گیفت کارت ارزان تر ، سریع تر و راحت تر انجام می شود

همین طور که می بینید شما نیاز به خرید گیفت کارت دارید تا پرداخت تان را سریع تر ، راحت تر و ارزان تر انجام دهید . گروه گیفت کارت باز تمامی تلاش خود را در جهت تامین و پوشش هر چه بیشتر گیفت کارت ها انجام داده است و تا به امروز بیش از ۴۰۰ گیفت کارت را تحت پوشش و توزیع در سراسر کشور نموده است .

شما با خرید گیفت کارت  در فروشگاه اینترنتی giftcardbaz.com نیاز خود را برطرف کرده و در جوایز و قرعه کشی های ما نیز شرکت داده می شود ، در صورتی که شما گیفت کارتی خواستید که در لیست ما نبود کافیست با ما تماس بگیرد یا درخواست خود را برای پشتیبانی سایت ایمیل کنید .  همین طور برای خرید عمده گیفت کارت می توانید با ما تماس بگیرید .